Έσπασαν το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις της Rolex στην Ελλάδα, με τη θυγατρική της ελβετικής φίρμας πολυτελών ρολογιών να εμφανίζει για το 2024 ισχυρές επιδόσεις τόσο σε τζίρο όσο και σε κερδοφορία.

Η Rolex Ελλάς Α.Ε., αποκλειστικός εισαγωγέας των Rolex και Tudor στη χώρα μας, κατέγραψε έσοδα 100,37 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 7,9% σε σχέση με το 2023, με την κερδοφορία, διατηρώντας τη θετική πορεία της τελευταίας τριετίας.

1

Η εταιρεία, στο τιμόνι της οποίας βρίσκεται η Ηρώ Βαχάρη,  με ώθηση από τον τουρισμό, την ανοδική πορεία της αγοράς πολυτελών ρολογιών αλλά και την ενίσχυση της Tudor, συνεχίζει την τριετή πορεία σταθερής ανόδου, διατηρώντας ισχυρή θέση σε μια αγορά υψηλών απαιτήσεων.

Όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις που δημοσιεύτηκαν χθες η Rolex Ελλάς εμφάνισε μικτό αποτέλεσμα  19,813 εκατ. ευρώ από 17,927 εκατ. ευρώ το 2023 (+10,5%).

To περιθώριο μικτού κέρδους βελτιώθηκε στο 19,7% έναντι 19,3% και τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε 10,4 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 14,3% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Τα καθαρά αποτελέσματα μετά φόρων ανήλθαν σε 7,7 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 16,2% έναντι 6,7 εκατ. ευρώ το 2023.

Τα «χρυσά» μερίσματα στον ελβετικό κολοσσό

Ως εκ τούτου εντυπωσιακά είναι τα μερίσματα της ελληνικής θυγατρικής στη μητρική εταιρεία, καθώς η Γενική Συνέλευση ενέκρινε τη διανομή ποσού περίπου 10,7 εκατ. ευρώ.

Από αυτά, 4 εκατ. ευρώ αφορούν μέρισμα τρέχουσας χρήσης και 3 εκατ. ευρώ προέρχονται από αποθεματικά προηγούμενων ετών, επιβεβαιώνοντας την ισχυρή κερδοφορία και τη σημαντική συμβολή της ελληνικής αγοράς στα συνολικά αποτελέσματα του ομίλου.

Η ισχυρή πορεία της Rolex Ελλάς αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό στην τουριστική ζήτηση, η οποία εξακολουθεί να λειτουργεί ως βασικός μοχλός για την αγορά πολυτελών ρολογιών στη χώρα.

Η αυξημένη ροή ταξιδιωτών υψηλού εισοδήματος στην Αθήνα και σε άλλους δημοφιλείς προορισμούς ενίσχυσε σημαντικά τις πωλήσεις, στοιχείο που η διοίκηση θεωρεί καθοριστικό για τη διατήρηση της ανοδικής τάσης και τα επόμενα χρόνια.

Η διοίκηση αποδίδει μεγάλο μέρος της ανόδου στον τουρισμό, ο οποίος συνεχίζει να στηρίζει την αγορά πολυτελών ρολογιών. Όπως σημειώνεται, «η ισχυρή παρουσία ταξιδιωτών υψηλού εισοδήματος στην Ελλάδα, ιδίως στην Αθήνα αλλά και σε νησιωτικούς προορισμούς, ενίσχυσε αισθητά τις πωλήσεις».

Παράλληλα, η παρουσίαση νέων μοντέλων στην έκθεση Watches and Wonders και η σταθερή ενδυνάμωση της δεύτερης μάρκας του ομίλου, Tudor, λειτούργησαν συμπληρωματικά, τροφοδοτώντας τη ζήτηση και διευρύνοντας τη βάση πελατών της εταιρείας στην Ελλάδα.

Το δίκτυο καταστημάτων και το τέλος εποχής για το κατάστημα στην Κολοκοτρώνη

Η εταιρεία διέθετε στο τέλος του 2024 συνολικά πέντε καταστήματα και σημεία εξυπηρέτησης στην Αθήνα, με εκτεταμένο δίκτυο διανομέων σε όλη τη χώρα. Η απασχόληση ανήλθε σε 48 εργαζόμενους, ενώ δεν καταγράφηκε τραπεζικός δανεισμός, στοιχείο που ενισχύει την εικόνα χρηματοοικονομικής ευρωστίας.

Για το 2025, η εταιρεία προβλέπει συνέχιση της ανόδου, με οδηγό την ισχυρή τουριστική ζήτηση. Η φετινή χρονιά όμως σημαδεύτηκε και από το γεγονός ότι το κατάστημα Rolex στην Πλατεία Κολοκοτρώνη, το πρώτο στην Ελλάδα σταμάτησε να λειτουργεί τον Απρίλιο, μετά από 60 χρόνια συνεχούς λειτουργίας λόγω αλλαγής ιδιοκτησίας του κτηρίου.

Παρά τις γεωοικονομικές εντάσεις και τις συναλλαγματικές διακυμάνσεις που επηρεάζουν τις διεθνείς αγορές, η Rolex Ελλάς δηλώνει αισιόδοξη ότι η σταθερή ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και η ενίσχυση του τουρισμού θα συνεχίσουν να στηρίζουν την αγορά πολυτελών ρολογιών.

Διαβάστε επίσης: 

Στην τελική ευθεία το θρίλερ διάσωσης της Avramar

ΑΠΣΙ Πίνδος: Επενδύσεις 70 εκατ. ευρώ  για τον πιο κερδοφόρο συνεταιρισμό στην Ελλάδα

Market In: Άνοδος τζίρου από τα νέα καταστήματα – Πίεση στα καθαρά κέρδη