ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με στόχο τους 100.000 πελάτες μέχρι το τέλος του χρόνου η πρώτη ελληνική neobank, η Snappi, έκανε χθες πρεμιέρα προσφέροντας το πλέον ελκυστικό επιτόκιο καταθέσεων 3%, για ποσά μέχρι 1.000 ευρώ.
Η mobile τράπεζα τις επόμενες μέρες θα λανσάρει και το προϊόν buy now pay later για αγορές από 60 – 500 ευρώ και εξόφληση σε τέσσερις άτοκες δόσεις. Η όλη διαδικασία για την χορήγηση καταναλωτικών δανείων θα γίνεται ηλεκτρονικά, με την άντληση στοιχείων του δανειολήπτη από το Gov.gr.
Το επιτόκιο των καταναλωτικών δανείων θα είναι προσωποποιημένο ανάλογα με το προφίλ του κάθε πελάτη. Και στην συνέχεια θα ανοίξει και την κάνουλα και των στεγαστικών δανείων.
Η αμιγώς ψηφιακή τράπεζα, αδειοδοτημένη από την ΕΚΤ, προσφέρει τις υπηρεσίες της 24/7 και με μηδενικές χρεώσεις, υπογραμμίζοντας πως: είτε πρόκειται για μεταφορές χρημάτων, αγορές στο εξωτερικό ή διαχείριση αποταμιεύσεων, οι χρήστες της Snappi μπορούν να απολαύσουν μια ξεκάθαρη εμπειρία χωρίς εκπλήξεις.
Στόχος της Snappi είναι στο τέλος του 2028 να έχει 1,9 εκατομμύρια πελάτες, με χαρτοφυλάκιο χορηγήσεων ύψους 600 εκατ. ευρώ δάνεια και με καταθέσεις 2,5 δις ευρώ. Ενώ στα σχέδια της είναι το άνοιγμα στην διεθνή αγορά το 2027 και να έχει παρουσία σε τρεις χώρες της Ευρώπης μέχρι το 2029.
Από χθες η τράπεζα άνοιξε τις ψηφιακές πύλες της, μέσω App Store και Google Play, προς όλους τους Έλληνες φορολογούμενους. Οι πελάτες ανοίγουν λογαριασμό μέσα σε λίγα λεπτά από το κινητό τους, ολοκληρώνουν τον έλεγχο KYC και ξεκινούν αμέσως τις τραπεζικές τους συναλλαγές. Κάθε λογαριασμός συνοδεύεται από ψηφιακή και φυσική χρεωστική κάρτα, για συναλλαγές στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ οι βασικές υπηρεσίες περιλαμβάνουν πληρωμές IRIS, μεταφορές SEPA, πληρωμές λογαριασμών κοινής ωφέλειας και διασυνοριακές συναλλαγές.
Διαφάνεια
Και όπως χαρακτηριστικά δήλωσε η CEO της Snappi, Gabriella Kindert: «Στη Snappi, επανεξετάσαμε πώς πρέπει να είναι το banking, απλό, διαφανές και προσαρμοσμένο στην πραγματική ζωή. Η διαφάνεια έχει κομβικό ρόλο σε όλα όσα κάνουμε: χωρίς περίπλοκους όρους, χωρίς απρόσμενα κόστη, μόνο ξεκάθαρες και δίκαιες τραπεζικές συναλλαγές. Με ισχυρές Ελληνικές ρίζες και διεθνή προοπτική, ανήκουμε σε μια γενιά από neobanks που είναι ευέλικτες, συμπεριληπτικές, και πραγματικά χρήσιμες στην καθημερινότητα των πελατών μας».
Με έδρα τα Ιωάννινα η τράπεζα δημιουργήθηκε από την συνεργασία της τράπεζας Πειραιώς με την Natech (με αντίστοιχα ποσοστά 55%-45%).
Η στόχευση της Snappi είναι κυρίως στους νέους, για τον λόγο αυτό έχει προσαρμόσει την λειτουργία και το μοντέλο εξυπηρέτησης στις απαιτήσεις της GenZ γνωστή και ως iGen λόγω της μεγάλης χρήσης της τεχνολογίας, γενιά στην οποία ανήκουν όσοι γεννήθηκαν από το 1996-2012. Οι Gen Z μαζί με τους Gen Y (γνωστοί και ως millennials) θα αποτελέσουν τον βασικό κορμό της πελατείας της.
Η γενιά Ζ είναι αυτή που θα καθορίσει το τραπεζικό τοπίο του μέλλοντος. Οι μεγαλύτεροι της Gen Z είναι σήμερα 29 χρονών, βρίσκονται στην αρχή του εργασιακού βίου τους, οι περισσότεροι δεν έχουν εξαρτημένη σχέση από τις παραδοσιακές τράπεζες, και πραγματοποιούν ηλεκτρονικά όλες τις συναλλαγές τους.
Η Snappi είναι η τράπεζα του μέλλοντος, αμιγώς ψηφιακή, χωρίς φυσικά καταστήματα και εστιάζει στις ιδιαίτερες τραπεζικές ανάγκες που έχουν οι γενιές Ζ και Υ, καθώς το 94% αυτών είναι καθημερινοί χρήστες του διαδικτύου και το 83% πραγματοποιεί on line αγορές, ενώ ο 1 στους 5 Ευρωπαίους οραματίζεται να δουλέψει σε διαφορετική χώρα από τη δική του.
Οι γενιές αυτές θέλουν να έχουν την τράπεζα στο κινητό τους. Και έχουν εξατομικευμένες ανάγκες δανεισμού –βραχυπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο- που δεν στηρίζεται σε εισοδήματα από σταθερή εργασία. Πολλοί χρειάζονται μία διασυνοριακή τράπεζα, με κοινή πιστωτική εικόνα και τραπεζικές συναλλαγές σε πολλαπλές χώρες αξιοποιώντας τοπικές μεθόδους πληρωμής.
«Δημιουργημένη από το μηδέν, με την υποστήριξη της τεχνολογίας και θεμελιωμένη σε ανθρώπινες αξίες, η Snappi είναι εδώ για να ακούει, να μαθαίνει και να προσαρμόζεται στις ανάγκες των πελατών της» δήλωσε η Νίκη Μ. Χίου, Αναπληρώτρια CEO της Snappi και συμπλήρωσε: «Η Snappi αντανακλά την ανθεκτικότητα και την ανανέωση. Έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι πιο συμπεριληπτική προς τους νέους ανθρώπους, τις υπο-εξυπηρετούμενες περιοχές και σε όσους αισθάνονται εκτός του παραδοσιακού τραπεζικού συστήματος».
Διαβάστε επίσης
Snappi: Διαθέσιμη η εφαρμογή της πρώτης ελληνικής neobank
Natech: Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους $33 εκατ.
Snappi: Είσοδος σε πάνω από τρεις ευρωπαϊκές χώρες μέχρι το 2029
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζα Κύπρου: Προσφορά επαναγοράς ομολόγων ύψους €300 εκατ. και νέα έκδοση χρεογράφων Κατηγορίας 2
- Εριέττα Κούρκουλου Λάτση: Το τέλειο δείπνο κάτω από την Ακρόπολη
- Γεραπετρίτης: Το καλώδιο Ελλάδας-Κύπρου θα προχωρήσει κανονικά το 2025 – Καμία παραχώρηση σε Τουρκία
- Η Κωτσόβολος παρουσιάζει το Plan K και σηματοδοτεί μια νέα εποχή για το Retail
