ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Ινδία είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος προμηθευτής ναυτικών και πληρώματος εμπορικών πλοίων παγκοσμίως.
Αλλά βρίσκεται επίσης στην κορυφή της λίστας των μελών του πληρώματος που είναι γνωστά ως «εγκαταλελειμμένοι ναυτικοί», ένας όρος που χρησιμοποιείται από τη Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας του 2006 για να περιγράψει την κατάσταση όταν οι πλοιοκτήτες διακόπτουν τους δεσμούς με το πλήρωμα και δεν τους παρέχουν τον επαναπατρισμό, τις τακτικές προμήθειες και τους μισθούς.
Σύμφωνα με τη Διεθνή Ομοσπονδία Εργαζομένων στις Μεταφορές (ITF), η οποία εκπροσωπεί τους ναυτικούς παγκοσμίως, το 2024 υπήρχαν 3.133 εγκαταλελειμμένοι ναυτικοί σε 312 πλοία , εκ των οποίων οι 899 ήταν Ινδοί υπήκοοι.
Ένα πρόσθετο στοιχείο είναι ότι το 90% των πλοίων που εγκαταλείπονται ανήκουν σε «σημαίες ευκαιρίας».
Διαβάστε επίσης:
Ένα στα τρία δεξαμενόπλοια παγκοσμίως είναι ελληνικών συμφερόντων
Bloomberg: «Μπλόκο» από ΗΑΕ σε δεξαμενόπλοιο του Προκοπίου που μεταφέρει αργό από το Σουδάν
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χαμηλότερες τιμές και δωρεάν ενεργειακή αναβάθμιση για τα ενεργειακά ευάλωτα νοικοκυριά
- Μαρινάκης: Υπάρχει επιθυμία αγροτών της Θεσσαλίας για συνάντηση με Τσιάρα μέσα στην εβδομάδα
- ΔΥΠΑ: Ρεκόρ συμμετοχών στα εργαστήρια – Πάνω από 20.000 ωφελούμενοι το 2025
- Δόμνα Μιχαηλίδου: Νέο μηνιαίο επίδομα κόστους μετάβασης, στο χορό της στέγασης και τα ανενεργά στρατόπεδα, πρόγραμμα μετεγκατάστασης για φοιτητές και ενόπλους