ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Ινδία είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος προμηθευτής ναυτικών και πληρώματος εμπορικών πλοίων παγκοσμίως.
Αλλά βρίσκεται επίσης στην κορυφή της λίστας των μελών του πληρώματος που είναι γνωστά ως «εγκαταλελειμμένοι ναυτικοί», ένας όρος που χρησιμοποιείται από τη Σύμβαση Ναυτικής Εργασίας του 2006 για να περιγράψει την κατάσταση όταν οι πλοιοκτήτες διακόπτουν τους δεσμούς με το πλήρωμα και δεν τους παρέχουν τον επαναπατρισμό, τις τακτικές προμήθειες και τους μισθούς.
Σύμφωνα με τη Διεθνή Ομοσπονδία Εργαζομένων στις Μεταφορές (ITF), η οποία εκπροσωπεί τους ναυτικούς παγκοσμίως, το 2024 υπήρχαν 3.133 εγκαταλελειμμένοι ναυτικοί σε 312 πλοία , εκ των οποίων οι 899 ήταν Ινδοί υπήκοοι.
Ένα πρόσθετο στοιχείο είναι ότι το 90% των πλοίων που εγκαταλείπονται ανήκουν σε «σημαίες ευκαιρίας».
Διαβάστε επίσης:
Ένα στα τρία δεξαμενόπλοια παγκοσμίως είναι ελληνικών συμφερόντων
Bloomberg: «Μπλόκο» από ΗΑΕ σε δεξαμενόπλοιο του Προκοπίου που μεταφέρει αργό από το Σουδάν
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μικροδισκεκτομή: Η λύση στον πόνο από δισκοκήλη
- Sotheby’s: Ο διάσημος οίκος πάει Άμπου Ντάμπι – Δημοπρασίες με κοσμήματα, σπάνια ρολόγια και συλλεκτικά αυτοκίνητα
- Γεωργιάδης για Novartis: Η Μαραγγέλη στο δικαστήριο παρέστησε την κακομοίρα – Ας μου κάνει μήνυση για αυτά που γράφω
- Πλημμύρες στη Μάνδρα: Ομόφωνα αθώοι η πρώην δήμαρχος και δύο ακόμα κατηγορούμενοι
