Η νέα οπτική ταυτότητα του efood local, σχεδιασμένη από την Κ2, απέσπασε Έπαινο και Βραβείο Εικονογράφησης στα φετινά ΕΒΓΕ (Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής & Εικονογράφησης), αποδεικνύοντας πως η εμπειρία του convenience store μπορεί να είναι γεμάτη δημιουργικότητα, πρακτικότητα και στρατηγική συνοχή.

Η πρόταση της Κ2 βασίστηκε στην έννοια της «γειτονιάς» και δημιούργησε ένα εικαστικό σύστημα που ισορροπεί ανάμεσα στην σύγχρονη προσέγγιση του convenience και την ταυτότητα της αστικής ζωής στην Ελλάδα. Τα “λοκάλια”, όπως ονομάστηκε το project, συστήθηκαν στο κοινό με παιχνιδιάρικη προσέγγιση και φρέσκια αισθητική, παραμένοντας πιστό στην κουλτούρα του efood.

1

Η βράβευση αυτή αποτελεί αναγνώριση της δημιουργικής δουλειάς και της στρατηγικής σκέψης πίσω από ένα project που επαναπροσδιορίζει τον ρόλο του design στην καθημερινότητα των καταναλωτών.

ΕΒΓΕ efood local

Διαβάστε επίσης: 

Βρετανία: Ανακάμπτει προς το παρόν η αισιοδοξία των επιχειρήσεων

Airbus: Παραγγελία μαμούθ συζητά η Κίνα – «Τιμωρία» στην Boeing λόγω Τραμπ

Στήριξη της ελληνικής αποστολής των Special Olympics Hellas στο Παγκόσμιο Κύπελλο ICF Canoe Sprint & Paracanoe 2025