Η MSC Cruises, του Τζιανλουίτζι Απόντε, γνωστοποίησε ότι υπέγραψε συμβόλαια για την κατασκευή δύο νέων πλοίων που ανήκουν στη σειρά World Class.

Η συμφωνία με τη γαλλική ναυπηγική εταιρεία Chantiers de l’Atlantique θα ανεβάσει τον συνολικό αριθμό πλοίων αυτής της κατηγορίας της MSC Cruises σε έξι.

1

Η εταιρεία διευκρίνισε ότι «οι δύο νέες μονάδες που παραγγέλθηκαν – που ονομάζονται σήμερα World Class 5 και 6 – θα παραδοθούν το 2029 και το 2030 αντίστοιχα, αποδεικνύοντας τη συνεχή δέσμευση της εταιρείας στην ευρωπαϊκή ναυπηγική βιομηχανία».

Ο Pierfrancesco Vago, Εκτελεστικός Πρόεδρος της MSC Cruises, δήλωσε: «Η επιβεβαίωση των παραγγελιών για δύο νέα πλοία Παγκόσμιας Κλάσης σηματοδοτεί ένα νέο ορόσημο στη συνέχιση του μακροπρόθεσμου βιομηχανικού μας σχεδίου και στο εξαιρετικό μας ταξίδι συνεργασίας με τη γαλλική ναυπηγική βιομηχανία. Αυτό το επίτευγμα υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας να κατασκευάζουμε μερικά από τα πλοία με τις καλύτερες επιδόσεις στον κόσμο, δημιουργώντας μια κληρονομιά αριστείας και καινοτομίας με την Chantiers de l’Atlantique – τους συνεργάτες μας για πάνω από 20 χρόνια. Η εξαιρετικά επιτυχημένη πλατφόρμα Παγκόσμιας Κλάσης συνδυάζει τα καλύτερα της περιβαλλοντικής τεχνολογίας με τις τελευταίες εξελίξεις στην εμπειρία των επισκεπτών».

Ο Laurent Castaing, Γενικός Διευθυντής της Chantiers de l’Atlantique, πρόσθεσε: «Ευχαριστούμε την MSC Cruises για την εμπιστοσύνη της. Η συνέργεια της εμπειρογνωμοσύνης των δύο εταιρειών μας οδήγησε στη δημιουργία αυτής της σειράς κρουαζιέρας World Class υψηλού δυναμικού, ικανής να ανταποκριθεί στις προκλήσεις τόσο της εμπειρίας των επισκεπτών επί του πλοίου όσο και της περιβαλλοντικής απόδοσης. Τα πλοία World Class 5 και 6 αντιπροσωπεύουν ένα ορόσημο στην ιστορία της βιομηχανίας κρουαζιέρας, με την καλύτερη ενεργειακή απόδοση».

Τα νέα πλοία θα ενταχθούν επομένως στις ναυαρχίδες που βρίσκονται ήδη σε υπηρεσία, όπως τα MSC World Europa και World America, καθώς και στα World Asia και World Atlantic, τα οποία βρίσκονται υπό κατασκευή και θα τεθούν σε λειτουργία το 2026 και το 2027 αντίστοιχα.

Τα πλοία παγκόσμιας κλάσης είναι ήδη τα πιο ενεργειακά αποδοτικά εν λειτουργία, υπερβαίνοντας σημαντικά τον Δείκτη Ενεργειακής Απόδοσης Σχεδιασμού (EEDI) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) και θα κοστίσουν 3,5 δισ. δολάρια.

Διαβάστε επίσης: 

Safe Bulkers (Πόλυς Β. Χατζηιωάννου): Κέρδη 28,6 εκατ. δολαρίων – Διαθέτει 49 πλοία και ναυπηγεί άλλα 6

Μεγάλα έργα: Πότε θα ολοκληρωθούν Πάτρα – Πύργος, Ε65, Flyover και ΒΟΑΚ

Toyota: Προωθεί εμπορικά το νέο έξυπνο ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο bZ5 στην κινεζική αγορά