Η Stellantis πλησιάζει στο τέλος της περίπλοκης αναζήτησης νέου διευθύνοντος συμβούλου, με τον επικεφαλής της Americas, Antonio Filosa (Chief Operating Officer, Americas & Chief Quality Officer), να αναδεικνύεται ως ο επικρατέστερος υποψήφιος, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα, αναφέρει το Bloomberg.

H Stellantis πλησιάζει στη λήψη τελικής απόφασης, ανέφεραν οι πηγές, οι οποίες ζήτησαν να μην κατονομαστούν επειδή οι συζητήσεις είναι ιδιωτικές. Η κατάσταση παραμένει ρευστή και το διοικητικό συμβούλιο με επικεφαλής τον πρόεδρο John Elkann θα μπορούσε να καταλήξει να επιλέξει κάποιον άλλον εκτός από τον Filosa, εξήγησαν οι πηγές.

1

Η Stellantis αρχικά δήλωσε στους επενδυτές, όταν ο Διευθύνων Σύμβουλος Carlos Tavares αποπέμφθηκε τον Δεκέμβριο ότι το διοικητικό της συμβούλιο,πως θα διόριζε νέο Διευθύνοντα Σύμβουλο το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Πέντε μήνες αργότερα, αυξάνεται η ανησυχία εντός της εταιρείας καθώς η λήψη αποφάσεων έχει σταματήσει χωρίς ένα μόνιμο ανώτατο στέλεχος στη θέση του, ανέφεραν άτομα που γνωρίζουν την κατάσταση.

Ένας εκπρόσωπος της Stellantis δήλωσε ότι δεν έχει ληφθεί καμία απόφαση και ότι ο χρόνος για τον διορισμό του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου παραμένει αμετάβλητος. Ο Filosa δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα του Bloomberg για σχολιασμό.

Ο Filosa, γεννημένος στη Νάπολη της Ιταλίας, ξεκίνησε την καριέρα του στη Fiat το 1999. Εντάχθηκε στην ομάδα ανώτατων στελεχών της Fiat Chrysler το 2018 και αποτελεί μέλος της ανώτερης εκτελεστικής ομάδας της Stellantis από την ίδρυση της εταιρείας το 2021. Ανέλαβε καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου για τις δραστηριότητες της Βόρειας Αμερικής τον Οκτώβριο, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης αναδιάρθρωσης στις τελευταίες ημέρες της θητείας του Tavares.

Κορυφαία προτεραιότητα για τον επόμενο Διευθύνοντα Σύμβουλο της Stellantis θα είναι η αντιστροφή της κατάστασης στις ΗΠΑ, όπου οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 15% πέρυσι και κατά 12% το πρώτο τρίμηνο. Η επίτευξη μιας ανάκαμψης θα περιπλακεί από την εισαγωγή δασμών από τον Πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ που έχουν αυξήσει το κόστος και έχουν διαταράξει τις αλυσίδες εφοδιασμού.

Η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει επίσης πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα στην Ευρώπη, όπου οι πωλήσεις σε ολόκληρο τον κλάδο έχουν παραμείνει στάσιμες, καθώς οι Κινέζοι κατασκευαστές, με επικεφαλής την BYD Co., εισέρχονται με ανταγωνιστικά τιμολογημένα οχήματα.

Η Stellantis προειδοποίησε τον Φεβρουάριο ότι αναμένει ότι η κερδοφορία θα παραμείνει υποτονική φέτος, προβλέποντας ένα μεσαίου μεγέθους προσαρμοσμένο περιθώριο λειτουργικών κερδών. Αυτό απείχε πολύ από τις διψήφιες αποδόσεις που προέβλεπε η Stellantis στις αρχές του 2024 .

Η εταιρεία ανέστειλε τις προβλέψεις της την περασμένη εβδομάδα, επικαλούμενη αβεβαιότητες που σχετίζονται με τους δασμούς.

Προστατευόμενος του εκλιπόντος επικεφαλής της Fiat Chrysler, Sergio Marchionne, ο Filosa επισκέπτεται εργοστάσια στις ΗΠΑ και συναντά αντιπροσώπους για να επιδιορθώσει τις σχέσεις που επιδεινώθηκαν υπό την ηγεσία του Tavares. Ο Elkan προσπάθησε επίσης να καθησυχάσει σημαντικούς ψηφοφόρους, συμπεριλαμβανομένου του Γάλλου προέδρου Εμανουέλ Μακρόν, για το μέλλον της Peugeot και της Citroën στα τέλη του περασμένου έτους.

Διαβάστε επίσης

Banco Santander: Απέρριψε προσφορά άνω των 10 δισ. λιρών για τη θυγατρική της στη Βρετανία

Λευκός Οίκος: Δεν θα μειώσουμε μονομερώς τους δασμούς στην Κίνα – Το 80% ήταν «ένα νούμερο που πέταξε» ο Τραμπ

Qualco: Στα 563 εκ. ευρώ η συνολική έγκυρη ζήτηση για την IPO – Στα 5,46 ευρώ η τελική τιμή διάθεσης