array(0) {
}
        
    
Menu
0.33%
Τζίρος: 170.08 εκατ.

Καιρός: Σταδιακή πτώση της θερμοκρασίας από σήμερα

Navios Maritime (Αγγελική Φράγκου): Έσοδα 304,1 εκατ. δολάρια και κέρδη 41,7 εκατ. δολάρια – mononewsTV

Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Navios Maritime Partners, της Αγγελικής Φράγκου, παρέλαβε τον Ιανουάριο και τον Απρίλιο, του τρέχοντος έτους, δύο νεότευκτα δεξαμενόπλοια aframax/LR2, τα οποία έχουν ναυλωθεί με μέσο ναύλο 26.349 δολάρια καθαρά ανά ημέρα για περίοδο πέντε ετών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Αγγελική Φράγκου παρέλαβε το Nave Perseus και αναμένει άλλα δέκα σύγχρονα πλοία
H Navios της Αγγελικής Φράγκου θα συνεργαστεί με την πλατφόρμα ABS Wavesight
Η Intralot και τα μυστήρια της Intracom, τι συμβαίνει με την Βιοχάλκο, o Πιέρ «έκοψε» τον υπερ-Τειρεσία, γιατί λιποθύμησε ο Γιάννος ο Α’ και η αλησμόνητη περιπέτεια της Νιάρχου με την τζαμπατζού δημοσιογράφο

Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία Navios Maritime Partners, της Αγγελικής Φράγκου, παρέλαβε τον Ιανουάριο και τον Απρίλιο, του τρέχοντος έτους, δύο νεότευκτα δεξαμενόπλοια aframax/LR2, τα οποία έχουν ναυλωθεί με μέσο ναύλο 26.349 δολάρια καθαρά ανά ημέρα για περίοδο πέντε ετών.

Επίσης, η εταιρεία, κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, είχε έσοδα 304,1 εκατ. δολάρια, καθαρά κέρδη 41,7 εκατ. δολάρια και EBITDA 147,6 εκατ. δολάρια. Επιπλέον, τα κέρδη ανά κοινή μετοχή, διαμορφώθηκαν σε 1,38 δολάρια για το πρώτο τρίμηνο του 2025.

1

Η εταιρεία της Αγγελικής Φράγκου προχώρησε στο πρώτο τρίμηνο σε συμφωνία που περιλαμβάνει τις πωλήσεις, τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο, ενός πλοίου panamax κατασκευής 2006 και ενός panamax κατασκευής 2005, καθώς και ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 2.741 TEU κατασκευής 2007 σε μη συνδεδεμένα τρίτα μέρη.

Από τις τρεις αυτές πωλήσεις, η εταιρεία της Αγγελικής Φράγκου, έβαλε στα ταμεία της 34,7 εκατομμύρια δολάρια.

Οι παραδόσεις του Panamax κατασκευής 2005 και του Panamax κατασκευής 2006 ολοκληρώθηκαν τον Μάρτιο και τον Απρίλιο αντίστοιχα, και η πώληση του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 2.741 TEU αναμένεται να ολοκληρωθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2025.

Επισημαίνεται ότι η εταιρεία έως το τέλος Απριλίου, έχει εξασφαλίσει βραχυπρόθεσμες, μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες συμφωνίες ναύλωσης, για διάρκεια 2,1 ετών.

Η Navios Partners, γνωστοποίησε ότι έχει εξασφαλίσει επί του παρόντος το 66,3% και 43,4% των διαθέσιμων ημερών της για τους τελευταίους εννέα μήνες του 2025 και για ολόκληρο το 2026, αντίστοιχα.

Η Navios Partners αναμένει συμβατικά έσοδα 714,1 εκατομμυρίων δολαρίων και 719,1 εκατομμυρίων δολαρίων για τους τελευταίους εννέα μήνες του 2025 και για ολόκληρο το 2026, αντίστοιχα.

Σύμφωνα με την Navios Partners, η μέση ημερήσια τιμή ναύλωσης για τον στόλο είναι 25.703 δολάρια και 28.407 δολάρια για τους τελευταίους εννέα μήνες του 2025 και για ολόκληρο το 2026, αντίστοιχα.

Η Navios Partners έχει εξασφαλισμένα συμβολαιοποιημένα έσοδα 3,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2037.

Η Αγγελική Φράγκου, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Navios Partners, δήλωσε: “Είμαι ικανοποιημένη με τα αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2025, στο οποίο αναφέραμε έσοδα 304,1 εκατομμυρίων δολαρίων, EBITDA 147,6 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρά κέρδη 41,7 εκατομμυρίων δολαρίων. Επιπλέον, τα κέρδη ανά κοινή μετοχή ήταν 1,38 δολάρια για το τρίμηνο” και πρόσθεσε: “Το οικονομικό περιβάλλον τον τελευταίο μήνα ήταν ιδιαίτερα αβέβαιο, με τις παγκόσμιες προσδοκίες να επηρεάζονται από την άνευ προηγουμένου ανακοίνωση δασμών από τις ΗΠΑ, ακολουθούμενη από αναθεωρήσεις, αναθεωρήσεις και εξαιρέσεις.

Το κλίμα έγινε πτωτικό και οι χρηματοπιστωτικές αγορές των ΗΠΑ και άλλων χωρών βίωσαν εξαιρετική αστάθεια, με τις χρηματοπιστωτικές αγορές των ΗΠΑ να ανακάμπτουν μόλις την περασμένη εβδομάδα στα επίπεδα πριν από την ανακοίνωση των δασμών. Καθώς η κυβέρνηση των ΗΠΑ ελίσσεται προς ένα δασμολογικό καθεστώς που προωθεί τις πολιτικές της φιλοδοξίες, αρχίζει να διαφαίνεται ένα αχνό περίγραμμα. Φαίνεται ότι ο πιθανός αντίκτυπος στις θαλάσσιες μεταφορές μπορεί να είναι πιο περιορισμένος από ό,τι φοβόταν, αν και ακραία αποτελέσματα εξακολουθούν να είναι πιθανά”.

Η εταιρεία κατέχει και λειτουργεί έναν στόλο που αποτελείται από 69 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην, 49 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 56 δεξαμενόπλοια, που περιλαμβάνει 17 νεότευκτα δεξαμενόπλοια (11 aframax/LR2 και έξι δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων MR2 ναυλωμένα με συμβόλαια bareboat), τα οποία αναμένεται να παραδοθούν κατά το πρώτο εξάμηνο του 2028, και τέσσερα νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 7.900 TEU, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν κατά το πρώτο εξάμηνο του 2027.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! ? https://bit.ly/3de5Kl9

 

 

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διατηρητέο στην Ερμού μετατρέπεται σε ξενοδοχείο με τη σφραγίδα της οικογένειας Μπαρμπαλιά

Okeanis Eco Tankers (Γιάννης και Αριστείδης Αλαφούζος): Από σήμερα αποκόπτεται το κουπόνι των 0,70 δολαρίων της μετοχής

Ο Βασίλης Λαλιώτης επεκτείνει τον στόλο των φορτηγών και των τάνκερ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Ευάγγελος Πιστιόλης πουλά 6 πλοία σε μια επωφελή συναλλαγή αξίας 291 εκατ. δολάρια
Νικόλας Πατέρας (Contships Logistics): Δεν μας συμφέρει να ναυπηγήσουμε πλοία σε τιμές άνω των 25 εκατ. δολαρίων
Στέφανος Γκίκας προς Ιάπωνες Βουλευτές: Στοχεύουμε στην ενίσχυση των Ελληνο-Ιαπωνικών σχέσεων στον Ναυτιλιακό Τομέα
Αυγουστιάτικη εκδήλωση της Ναυτιλιακής Λέσχης Χίων
Το πλοίο Henke με ανθρωπιστική βοήθεια πλέει ανοιχτά του Ασντότ – Καθυστερεί η εκφόρτωση του
Drewry: Μειώθηκαν περαιτέρω 4% οι τιμές στη διακίνηση κοντέινερ
Η Navios της Αγγελικής Φράγκου αγόρασε τρία νεότευκτα πλοία, ναυπηγεί 18 και διαχειρίζεται συνολικά 173 πλοία
Evergreen Maritime: Κέρδη 364,9 εκατ. δολαρίων, αλλά μειωμένα κατά 60%
OceanPal (Σεμίραμις Παληού): Στις 25 Αυγούστου το reverse split (1 προς 25) των κοινών μετοχών
Έλληνες εφοπλιστές: Πούλησαν 148 πλοία με μεγάλα κέρδη – Οι Κινέζοι αγόρασαν τα διπλάσια