Με έδρα το Γενικό Νοσοκομείο Θήρας και εν μέσω της σεισμικής δραστηριότητας που εξελίσσεται, κλιμάκια της ΑΜΚΕ ΕΠΑΨΥ και της ΑΜΚΕ μετέβησαν στο νησί, για την εκτίμηση και καταγραφή των ψυχοκοινωνικών αναγκών των κατοίκων.
Οι πολίτες έχουν επίσης τη δυνατότητα να επικοινωνούν με την τηλεφωνική γραμμή ψυχοκοινωνικής υποστήριξης 10306, εντελώς δωρεάν, ανώνυμα και καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ωρου. Επιλέγοντας την ειδική κατηγορία «3 – ψυχολογική υποστήριξη σε μαζικές κρίσεις και καταστροφές» θα τους παρασχεθεί υποστήριξη, πληροφόρηση και καθοδήγηση εφόσον το χρειάζονται από ειδικευμένους επαγγελματίες Ψυχικής Υγείας.
Υπενθυμίζεται ότι στις 8 και 9 Φεβρουαρίου, τα κλιμάκια της ΑΜΚΕ ΕΠΑΨΥ και της ΑΜΚΕ με πρωτοβουλία του Υφυπουργού Υγείας Δημήτρη Βαρτζόπουλου έφτασαν στο νησί, για συναντήσεις με τις υγειονομικές και κοινωνικές υπηρεσίες, επαγγελματίες ψυχικής υγείας και στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Εκτιμήθηκε ο βαθμός κατάλληλης στελέχωσης και ετοιμότητας παρέμβασης στην κρίση από σεισμούς των τοπικών δημόσιων υπηρεσιών υγείας και κοινωνικών υπηρεσιών, καθώς και οι ανάγκες πρόληψης και αντιμετώπισης ψυχοκοινωνικών προβλημάτων που ενδέχεται να ανακύψουν.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Κόλλησε» το ενιαίο πιστοποιητικό ενημερότητας – Γιατί δεν τρέχει ο κοινός σχεδιασμός ΑΑΔΕ και ΕΦΚΑ
- MIG: Aυξημένα τα κέρδη μετά φόρων στα 8,3 εκατ. ευρώ στο 9μηνο – Στα 1,6 εκατ. ευρώ τα EBITDA
- Νότης Σφακιανάκης: Από τι πέθανε η σύζυγός του, Κίλι
- Αγαπηδάκη: Μέσω του «Προλαμβάνω» η ΗΔΙΚΑ διαχειρίζεται 30.000 τιμολόγια – Δημιουργείται η πλατφόρμα “Healthflix”