ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η νέα καμπάνια του efood αναδεικνύει την ολοκληρωμένη εμπειρία supermarket delivery, εστιάζοντας στην ευκολία, την ταχύτητα και το εύρος επιλογών. Πλέον, οι χρήστες μπορούν να μπουν στο efood, να επιλέξουν την κατηγορία “supermarkets” και να ανακαλύψουν όλες τις αγαπημένες αλυσίδες supermarket: Σκλαβενίτης, efood market, ΑΒ Βασιλόπουλος, Κρητικός, Bazaar, Carrefour και Χαλκιαδάκης.
H #1 υπηρεσία delivery στην Ελλάδα, προσφέρει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να επιλέγουν τα αγαπημένα τους brand και προϊόντα, να παραλαμβάνουν στο χώρο τους σε λιγότερο από μία ώρα ή όποτε τους εξυπηρετεί μέσω προγραμματισμένης παραγγελίας και να απολαμβάνουν τις ίδιες τιμές που θα βρουν στα φυσικά καταστήματα.
Το efood αναβαθμίζει την εμπειρία των αγορών, προσφέροντας υπηρεσίες που απλοποιούν την καθημερινότητα, συνδυάζοντας την ταχύτητα του delivery με την πλήρη κάλυψη των αναγκών του σύγχρονου καταναλωτή.
Διαβάστε επίσης:
Υποβλήθηκε το 5ο αίτημα εκταμίευσης κονδυλίων 3,1 δισ. ευρώ του Ταμείου Ανάκαμψης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Stress Test» στα δάνεια των ελληνικών τραπεζών: Η ΤτΕ ζητά ταξινόμηση., ανάλογα με το πόσο κινδυνεύουν από την κλιματική κρίση
- Intralot: Υπέρ των Ελλήνων η κατανομή των νέων μετοχών – Ποιοι έβαλαν το «φρέσκο χρήμα» στην ΑΜΚ
- Οταν ο Ζαμπέτας είπε στον Ωνάση: «Γειά σου Τέλη μπατίρη» και ο Ελληνας κροίσος τον αποκάλεσε «Προλετάριο»
- Μόδα: Η Nike ανακάμπτει, το Selfridges σημειώνει απώλειες ξανά και πλέον θα αγοράζουμε απευθείας από το ChatGPT
