ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ένα ακόμα σοκαριστικό περιστατικό όπου ανήλικο άτομο μεταφέρεται στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ σε νυχτερινό κέντρο.
Στο νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού» μεταφέρθηκε λίγο πριν τις 5 το πρωί μια 15χρονη μετά από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ σε νυχτερινό κέντρο, που βρίσκεται επί της οδού Κασσάνδρας στον Βοτανικό.
Η Αστυνομία συνέλαβε μία 28χρονη, η οποία ήταν η υπεύθυνη του καταστήματος, για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.
Το Τμήμα Ασφαλείας Κολωνού έχει αναλάβει την προανάκριση της υπόθεσης.
Διαβάστε επίσης:
Βαρτζόπουλος: Τα νέα μέτρα της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της πώλησης αλκοόλ και καπνού σε ανήλικους
Αθήνα: Στο νοσοκομείο 8 ανήλικοι μαθητές λυκείου – Είχαν καταναλώσει αλκοόλ σε νυχτερινό κέντρο
Δήμος Αθηναίων: Οριστικό λουκέτο στο κλαμπ που σέρβιρε αλκοόλ σε μαθητές
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αυτά είναι τα μυστικά του Λιονέλ Μέσι που σαρώνει στο Μουντιάλ, αν και… 39 ετών
- ΗΠΑ – Ιράν: Σε εξέλιξη οι τεχνικές εργασίες στην Ελβετία – Οι 4 ομάδες εργασίας και οι κρίσιμες επαφές του Ρούμπιο
- Δούκισσα Νομικού: Από τη Νέα Υόρκη στη Μοντάνα με τον Δημήτρη Θεοδωρίδη
- ΟΛ Καβάλας: Δεύτερη συνάντηση εργασίας για το πρόγραμμα DECOMPRES για την ρευματοδότηση πλοίων
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.