ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι τρεις μεγάλες εταιρείες MSC, Maersk και CMA CGM νηολογούν πλοία στην Ινδία για ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας τους
Η ναυτιλιακή εταιρεία Safetrans Line, η οποία είναι μια ρωσική ναυτιλιακή εταιρεία με έδρα το Χονγκ Κονγκ (Κίνα), που ιδρύθηκε το 2022, πούλησε τα τέσσερα πλοία της άνω των 4.000 TEU στον όμιλο MSC του Τζιανλουίτζι Απόντε .
Πρόκειται για τα πλοία των «Sft Egypt», «Sft China», «Sft Saudi» και «Sft Turkey» και παρά το γεγονός ότι το ποσό της συμφωνίας δεν αποκαλύφθηκε, ωστόσο, θεωρείται σίγουρο ότι θα έχει κέρδη 20 εκατομμυρίων δολαρίων για κάθε πλοίο.
Υπενθυμίζεται ότι η MSC έχει ήδη στην κατοχή της τα πλοία «SFT Egypt» και «SFT China» που έχουν μετονομαστεί σε «MSC Banjul IV» και «MSC Tia V», ενώ τα πλοία «SFT Saudi» και «SFT Turkey» θα τεθούν υπό τον έλεγχό της. τον μήνα Σεπτέμβριο.
Ο όμιλος του Τζιανλουίτζι Απόντε, παραμένει στην πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης στόλων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και διαθέτει πλέον χωρητικότητα άνω των έξι εκατομμυρίων TEU.
Με την προσθήκη των πλοίων της Ρωσικής εταιρείας, η MSC, διευρύνει περαιτέρω την απόσταση που τον χωρίζει από τις υπόλοιπες εταιρείες.
Η Safetrans εγκαταλείπει τον στόλο της και μισθώνει μικρότερα πλοία κινεζικής ιδιοκτησίας για να διατηρήσει τις υπηρεσίες της μεταξύ Κίνας, Ρωσίας και Ερυθράς Θάλασσας.
Η Safetrans εμφανίστηκε στην αγορά το 2022, καλύπτοντας το κενό που άφησαν οι εταιρείες εκμετάλλευσης κύριας γραμμής που είχαν κλείσει τις γραμμές προς τη Ρωσία μετά τις διεθνείς κυρώσεις λόγω του πολέμου στην Ουκρανία.
Διαβάστε επίσης:
Νέο συμβάν στην Ερυθρά Θάλασσα: Εμπορικό πλοίο χτυπήθηκε από δύο βλήματα άγνωστου τύπου
Πράσινα τιμολόγια: Φθηνότερη τιμή από τη Ζενίθ- Οι τιμές όλων των εταιρειών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πώς ο Αριστοτέλης Ωνάσης έσωσε τη ναυπηγική βιομηχανία μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο
- IRIS: Το ελληνικό success story στις άμεσες μεταφορές – Συναλλαγές +88%, απάτη -50%
- Intertrade-Softex: «Πράσινο φως» για την ενδιάμεση χρηματοδότηση – Ένα βήμα πιο κοντά η εμβληματική επένδυση
- 28η Οκτωβρίου 1940 – 28η Οκτωβρίου 2025: Το «Όχι» 85 χρόνια μετά