ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δεκάδες φορτηγά και επιβάτες παραμένουν στα λιμάνια Πάτρας και Ηγουμενίτσας από την απεργία των ναυτών
Η οικονομική κατάσταση των τριών Μεγάλων Εταιριών για το έτος 2023 αποτυπώνεται στην μελέτη της XRTC με τα βασικά οικονομικά στοιχεία τους, να έχουν ως εξής:
Το 2023 η εικόνα που παρουσιάζουν η Attica και η Minoan Lines είναι σαφώς πολύ βελτιωμένη σε σύγκριση με το 2022, όπου τα συνολικά καθαρά αποτελέσματα των τριών εταιρειών ανέρχονταν σε ζημίες ύψους €20,8 εκατ., γεγονός που οφείλεται τόσο στην αύξηση του κύκλου εργασιών αλλά και στη μείωση των τιμών των καυσίμων για το 2023.
Αναλυτικά το 2023 τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων της Attica ανήλθαν σε €61,34 εκατ. έναντι κερδών €17,05 εκατ. τη χρήση 2022. Σημειώνεται ότι το αποτέλεσμα της χρήσης 2023 περιλαμβάνει το κέρδος από τη συγχώνευση με την ΑΝΕΚ Α.Ε. (αρνητική υπεραξία) ύψους €22,82 εκατ., το οποίο προέκυψε λόγω της διαφοράς μεταξύ της εύλογης αξίας των καθαρών στοιχείων ενεργητικού που αποκτήθηκαν και του τιμήματος.
Το περιθώριο καθαρού κέρδους από την επαναλαμβανόμενη λειτουργία του Ομίλου (χωρίς το αποτέλεσμα της συγχώνευσης της ΑΝΕΚ Α.Ε.) ανέρχεται σε 6,5%.
Η Minoan Lines επίσης έχει εντυπωσιακή αύξηση των καθαρών αποτελεσμάτων της κατά 73% σε σχέση με το 2022. Συγκεκριμένα τα κέρδη του 2023 ανέρχονται σε €5 εκατ. σε σχέση με τις ζημίες ύψους €20,8 εκατ. του 2022.
Η ΑΝΕΚ (αν δεν συγχωνευόταν με την Attica) θα παρουσίαζε μειωμένες ζημίες από €19,98 εκατ. το 2022 σε €11,37 το 2023.
Διαβάστε επίσης:
Η Icon Energy της Ισμήνης Παναγιωτίδη απέκτησε πλοίο με 17,57 εκατ. δολάρια
Drewry: Μειώθηκαν κατά 3% οι τιμές στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων – 5.551 δολάρια το κοντέινερ
Εμπορικό πλοίο ανέφερε ότι δέχτηκε επίθεση ενώ έπλεε στα ανοιχτά της Υεμένης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Προσύμφωνο αγοράς ακινήτου: Σε ποιες περιπτώσεις δεν εξασφαλίζει τον αγοραστή και πώς μπορείτε να προστατευθείτε
- Νέες παρεμβάσεις για την ενίσχυση της υγείας και ασφάλειας στην εργασία – Το «Mononews» αποκαλύπτει το νομοσχέδιο
- Φώτης Μανούσης: Από τον τραυματισμό του στο Σέιχ Σου από τα ΜΑΤ του Αρκουδέα, στο σταθμό New Chanel και στην ακτοπλοΐα
- Νεμπής (ΟΤΕ): Πώς ακολουθεί το παράδειγμα της Τ- Mobile στις ΗΠΑ
