ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γιατί έχουν κέφια JUMBO, AEM και Intralot, το τσακάλι της αγοράς, το ράλι της Metlen, η dream team του Πιερ, το «γκελ» του Άδωνι, οι νέες business του Δέτση, και η ιστορία μιας ερώτησης για τον Greg
Κατά 14% αυξήθηκαν οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo το 2022 με μια εντυπωσιακή αύξηση κατά 22% τον τελευταίο μήνα του έτους.
Όπως σημειώνει ο Όμιλος στη σχετική ανακοίνωση, “πάνω απ’ όλα, η σχέση προϊόντος – τιμής πρέπει να είναι αταλάντευτη υπέρ του καταναλωτή” και τονίζει ότι η στρατηγική JUMBO επιλογή η οποία -τα αποτελέσματα δείχνουν δικαιώθηκε απολύτως σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται ο όμιλος.
«Το προσεκτικά επιλεγμένο προϊόντικό μείγμα, η απόρριψη κάθε κωδικού με άδικη -σε βάρος του καταναλωτή- τιμολόγηση, αξιολογήθηκε, συγκρίθηκε και τελικά επιβραβεύθηκε στην πράξη, από εκατομμύρια καταναλωτές στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία» αναφέρει.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΣΚΑΙ σε νευρική κρίση: Tο «Rosebud» του Γιάννη Αλαφούζου, ο πόλεμος εξωδίκων με Ρέβη-Κουρδή και στο βάθος Ζούλας και Μαραγκουδάκη σε σύγχυση ρόλων
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Η προσφορά της Chevron ισχυρό μήνυμα αναγνώρισης της ενεργειακής και γεωπολιτικής σημασίας της Ελλάδας αλλά και de facto αναγνώριση των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων στα χωρικά μας ύδατα νότια της Κρήτης
- Imperial Petroleum (Χάρης Βαφειάς): Θα δώσει μέρισμα 0,546875 στους μετόχους, ενώ διαθέτει 19 πλοία και αγοράζει άλλα 3 πλοία
- Από τις ΑΠΕ στην αποθήκευση ενέργειας: Πόσο θα κρατήσει …το νέο ελ ντοράντο;
