ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τασούλας: Συνάντηση με τον Μητροπολίτη Κιλκίς Βαρθολομαίο και τον Β’ Αντιπρόεδρο της Βουλής Γιώργο Γεωργαντά
Τις μεγάλες δυνατότητες για εξαγωγές που έχουν τα ελληνικά προϊόντα ανέδειξε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Γιώργος Γεωργαντάς, κατά τα εγκαίνια του περιπτέρου του ΥΠΑΑΤ, στην Agrotica Helexpo 2022.
“Στο πρώτο οκτάμηνο του 2022, ήδη έχουμε αύξηση του αγροτικού προϊόντος σε ποσοστό περίπου 8% και βεβαίως έχουμε καλύψει τις ανάγκες στο εσωτερικό της χώρας”, είπε, επισημαίνοντας ότι δημιουργούνται νέες συνθήκες για την ανάπτυξη του κλάδου της αγροδιατροφής.
Ο κ. Γεωργαντάς τόνισε ότι τα ελληνικά προϊόντα ταυτίζονται με την ποιότητα και την υψηλή διατροφική αξία, στοιχεία που πρέπει να διατηρηθούν και να ενισχυθούν ακόμη περισσότερο, αν θέλουμε να αυξήσουμε περαιτέρω τις εξαγωγές μας. “Τη διαφορά την κάνει πάντοτε η παραγωγή ποιοτικών προϊόντων”, τόνισε ο κ. Γεωργαντάς, και επισήμανε ότι το ΥΠΑΑΤ είναι επίσης αποφασισμένο να στηρίξει τον αγρότη επιχειρηματία.
Ο κ. Γεωργαντάς συναντήθηκε με αρκετούς εκθέτες, επισκέπτες και εκπροσώπους της αγροτικής κοινότητας και είχε την ευκαιρία να συζητήσει μαζί τους.
Στο περίπτερο του ΥΠΑΑΤ στο οποίο συμμετέχουν όλοι οι εποπτευόμενοι φορείς του υπουργείου, υπάρχουν εκθέματα των σχολών ξυλογλυπτικής του ΕΛΓΟ, ενώ εκτίθενται ελληνικά βότανα και παραδοσιακά όργανα μελισσοκομίας του ΙΓΕ. Επίσης, μαθητές της Γαλακτοκομικής Σχολής Ιωαννίνων προσέφεραν τυροκομικά προϊόντα της Σχολής στους επισκέπτες.
Νωρίτερα, ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, συνομιλώντας με δημοσιογράφους, επισήμανε την ανάγκη επικαιροποίησης του κανονισμού του ΕΛΓΑ, σημειώνοντας ότι μετά την αξιοποίηση της μελέτης της Παγκόσμιας Τράπεζας οι προτάσεις που θα προκύψουν θα δοθούν για διαβούλευση έως το τέλος του έτους και ανακοίνωσε ότι εντός του Νοεμβρίου θα δοθεί προς διαβούλευση το νομοσχέδιο για τον ΕΛΓΟ – ΔΗΜΗΤΡΑ.
Διαβάστε επίσης
Γιάννης Στουρνάρας (ΤτΕ): Η ΕΚΤ έχει βρεθεί αντιμέτωπη με μια Λερναία Ύδρα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οι δικηγόροι πίσω από τα ηχηρά deals των τελευταίων μηνών
- Ζωή Κωνσταντοπούλου: Να παλεύουμε για Ελευθερία και Δημοκρατία, αψηφώντας το κόστος και τους συσχετισμούς δυνάμεων
- Chanel: Η πιο ακριβή διαφήμιση στον κόσμο κόστισε 33 εκατομμύρια και η Νικόλ Κίντμαν συνεχίζει να εμπνέει
- 28η Οκτωβρίου: Η Ελλάδα γιορτάζει την επέτειο του «ΟΧΙ» – Δείτε live τη στρατιωτική παρέλαση στη Θεσσαλονίκη