• Business

    Ερευνα: Τα ταξίδια συνεχίζονται με αμείωτο ενδιαφέρον για τους Γερμανούς!


    Θα συνεχίσουν να ταξιδεύουν και αυτή τη χρονιά οι Γερμανοί τουρίστες, μετά από μια χρονιά με σταθερή ζήτηση για ταξίδια στην εν λόγω αγορά το 2016, παρά τις τρομοκρατικές επιθέσεις στον κόσμο, δείχνει η ετήσια έρευνα Reiseanalyse που διενήργησε η εταιρία ερευνών αγοράς, FUR και παρουσιάσθηκε στο πλαίσιο της FITUR που πραγματοποιείται στη Μαδρίτη.

    Οι αναλυτές της FUR είναι αισιόδοξοι για τις προοπτικές του 2017 και προβλέπουν άλλη μια σταθερή χρονιά. Εκτιμούν ότι η ζήτηση θα διατηρηθεί σε ένα σταθερά υψηλό σημείο με 69 εκατ. ταξίδια και 66 δισ. ευρώ δαπανών. Η τρομοκρατία, οι κρίσεις, οι πολιτικές και κοινωνικές αλλαγές μπορεί να επηρεάσουν την εικόνα αυτή στο μέλλον, όμως ο αντίκτυπος θα είναι περιορισμένος, τονίζουν.

    Σχεδόν 4 στους 5 Γερμανούς (79%) ήδη σκέφτονται για τις διακοπές του 2017, η επιθυμία τους για διακοπές είναι αυξημένη (στο 56% από 51% πέρυσι), και στη μεγάλη πλειονότητά τους διαθέτουν περισσότερα χρήματα και χρόνο για ταξίδια.

    Το 23% επιθυμεί να ταξιδέψει περισσότερο από πέρυσι και μόνο το 13% σκοπεύει να μειώσει τις διακοπές. Τα ποσοστά αυτά είναι δείγματα σταθερής ζήτησης.

    Το 41% των Γερμανών επιθυμεί να επισκεφθεί μια νέα χώρα φέτος, έναντι αντίστοιχου ποσοστού 42% πέρυσι. Ωστόσο, αγαπημένοι προορισμοί παραμένουν οι ίδιοι των τελευταίων ετών, με κορυφαία τη Γερμανία (30%) και στη συνέχεια Ισπανία, Ιταλία, Αυστρία και Τουρκία.

    Οι αναλυτές επισημαίνουν ότι έχουν ενδείξεις ότι θα συνεχιστεί και φέτος η μετακίνηση του ενδιαφέροντος από τη Μεσόγειο σε δυτικούς προορισμούς.

    To 2016 oι Γερμανοί έκαναν 69 εκατ. ταξίδια και δαπάνησαν περί τα 66 δισ. ευρώ στις διακοπές τους το 2016, σύμφωνα με έρευνα σε 2.500 ενηλίκους τον περασμένο Νοέμβριο και βάσει ερευνών κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Ο αριθμός των κοντινών ταξιδίων αναψυχής αυξήθηκε κατά 4%, στα 88 εκατ.

    Τα αποτελέσματα αυτά ήταν καλύτερα από τις εκτιμήσεις στις αρχές της χρονιάς, όταν οι τρομοκρατικές επιθέσεις σε διαφορετικούς προορισμούς καθώς και το ζήτημα επιλογής προορισμού βάσει πολιτικών σχέσεων, μονοπωλούσαν το ενδιαφέρον των ΜΜΕ. Ωστόσο, αυτά δεν μείωσαν το σύνολο της ζήτησης για ταξίδια αναψυχής, παρότι οι τουριστικές ροές υπέστησαν αλλαγές.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: UBS: Τι προβλέπουν οι αναλυτές της για ΕΛΠΕ και Motor Oil

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο Μάρης ξεκαθάρισε τη θέση του για τον ΔΟΛ – Τι απάντησε στον… Μουλόπουλο



    ΣΧΟΛΙΑ