ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όλοι ξέρουμε ότι το marketing είναι το «Α» και το «Ω». Πολύ περισσότερο ένα label της κλάσης του Jimmy Choo…
Άνοιξε πριν από λίγες μέρες και σκοπεύει να μείνει στη θέση του για τρεις μήνες (μέχρι 30 Σεπτέμβρη), με το ροζ να ντύνει όχι μόνο το ντεκόρ αλλά και το ίδιο το μενού…
Με άκρως θηλυκό, άλλα ultra glamorous αέρα, το pop-up Choo Cafe by Jimmy Choo στον πέμπτο όροφο του Harrods είναι ό,τι θα περίμενε κανείς από τον συγκεκριμένο οίκο. Με το λογότυπό του να φιγουράρει στα πάντα και τη διακόσμηση να εμπνέεται απευθείας από τη νέα συλλογή που θα λανσάρει ο οίκος φέτος το φθινόπωρο : τη Varenne Avenue Collection.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Optima bank: Τα μεγέθη της τράπεζας που οδήγησαν στην επιτυχία της υπερκάλυψης του ομολόγου κατά 11 φορές
- Sani/Ikos: Με τη σύμφωνη γνώμη της αυτοδιοίκησης προχωρά η επένδυση 400 εκατ. στη Χαλκιδική
- Τέλος ο επίμονος πωλητής της Πειραιώς, όλα έτοιμα για Intralot, ο θρίαμβος του Τάνι, οι νέες περιπέτειες του «νταλαβεριτζή Δόκτωρα», η οργή στις Σπέτσες, τι συμβαίνει με τους εφοπλιστές Ιγγλέση, και το dinner party των Khoury
- Motor Oil: Σταθερά αναπτυξιακή πορεία- Επενδύσεις 500 εκ. το 2025
