ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Νίκος Λαβίδας (ΑΒ Βασιλόπουλος): Σε συνομιλίες με Box και Skroutz για ηλεκτρονικό εμπόριο – Στοχευμένες εξαγορές μικρών περιφερειακών αλυσίδων
Σε 36 ημέρες από σήμερα ο Νίκος Λαβίδας αναλαμβάνει τα καθήκοντα του ως νέος brand president της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Η ΑΒ Βασιλόπουλος βρίσκεται υπό πίεση. Χάνει πελάτες, μερίδια και τζίρο. Η αύξηση στον κύκλο εργασιών που εμφάνισε το 2020 κατά 3,76% υπολείπεται σημαντικά από την αύξηση κατά 9,7% των πωλήσεων του κλάδου. Επιπλέον, σύμφωνα με στελέχη του χώρου, από τις αρχές του έτους και μάλιστα σε μία πληθωριστική αγορά ο τζίρος της πέφτει σε ποσοστά που μπορεί να ξεπερνούν και το 5%.
Σε αυτό το περιβάλλον και με παρακαταθήκη την πολύτιμη εμπειρία από τη θητεία του στον χώρο του λιανεμπορίου και ιδιαίτερα από την πολυετή παρουσία του ως ανώτατο στέλεχος στην Σκλαβενίτη, ο Νίκος Λαβίδας βρίσκεται αντιμέτωπος με πολλαπλές προκλήσεις.
Βασικός στόχος: Να πάρει πίσω τους πελάτες που χάνει τα τελευταία χρόνια. Να ξαναβρεί τον βηματισμό της η νούμερο δύο αλυσίδα σούπερ μάρκετ και να επανακτήσει τη θέση που της αξίζει στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων. Και για να το πετύχει αυτό ο νέος brand president θα πρέπει να διαχειριστεί τους Ολλανδούς της μητρικής, τους εργαζόμενους αλλά και να επαναπροσδιορίσει τη σχέση με τους προμηθευτές.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σεισμός: Τα ρήγματα της Εύβοιας, οι ισχυρότερες δονήσεις στην ιστορία και η… φονική Αταλάντη
- Ισχυρός σεισμός 5,2 Ρίχτερ ταρακούνησε την Αττική – Στα Νέα Στύρα Ευβοίας το επίκεντρο, τι λένε οι σεισμολόγοι
- Λ. Βιλδιρίδη: Τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας για την Υγεία που αλλάζουν το ΕΣΥ
- ΙΟΝ: Τι ταμείο έκανε η NuCrema πριν περάσει στα χέρια του Σπύρου Θεοδωρόπουλου
