Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Χωρίς λεωφορεία του ΟΑΣΘ θα μείνει η Θεσσαλονίκη την Κυριακή, 1η Μαΐου.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Συνδικάτου Εργαζομένων του Οργανισμού Αστικής Συγκοινωνίας Θεσσαλονίκης, οι εργαζόμενοι θα συμμετάσχουν με 24ωρη απεργία στις απεργιακές κινητοποιήσεις που κήρυξαν Γ.Σ.Ε.Ε. και Ε.Κ.Θ. για την Πρωτομαγιά.

1

Διαβάστε επίσης

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ποια δρομολόγια ματαιώνονται και ποια αλλάζουν την Πρωτομαγιά