ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στον ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης 1555 και στον αριθμό των κλήσεων σ’ αυτόν που ξεπέρασε το 1 εκατ. αναφέρθηκε ο Γιάννης Οικονόμου μέσω από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter.
O ίδιος έγραψε χαρακτηριστικά: «Ξεπέρασαν το 1 εκατ. οι απαντημένες κλήσεις στον ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης 1555 του του υπουργείου Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων», αναφερόμενος στην κυβερνητική πολιτική για τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών.
Ο κ. Οικονόμου επεσήμανε, μάλιστα, ότι «το ποσοστό των διεκπεραιωμένων ερωτημάτων αγγίζει το 97,5%» και πρόσθεσε: «Με σχέδιο βελτιώνουμε βήμα βήμα την καθημερινότητά των πολιτών».
Ξεπέρασαν το 1 εκατ. οι απαντημένες κλήσεις στον ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης 1555 του του Υπουργείου Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων. Μάλιστα, το ποσοστό των διεκπεραιωμένων ερωτημάτων αγγίζει το 97,5%. #Με_σχέδιο βελτιώνουμε βήμα βήμα την καθημερινότητά των πολιτών.@K_Hatzidakis
— Γιάννης Οικονόμου (@joikonomou) February 4, 2022
Διαβάστε επίσης
400.000 κλήσεις σε 3 μήνες στον αριθμό 1555 του υπουργείου Εργασίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Έπεσε ξανά Cloudflare: «Εrror» σε Canva και Downdetector – Τι λέει η εταιρία
- ΗΠΑ σε ΕΕ: «Όχι» στο σχέδιο για δάνειο προς την Ουκρανία με ρωσικά assets
- Χρηματιστήριο: Πάρτι σε Ευρώπη Holdings, κοιτάζει τα 6 ευρώ η Qualqo, από τον Οκτώβριο είχε να δει ο ΟΠΑΠ τα 18,40
- Χρηματιστήριο: Σχεδόν ο μισός τζίρος σε πακέτα στα πρώτα 45 λεπτά μετά το άνοιγμα