• Τράπεζες

    Τράπεζα Πειραιώς: Τα μέτρα του Σχεδίου Επιχειρησιακής Συνέχειας και η λειτουργική επίπτωση από την Covid-19

    • NewsRoom
    Τράπεζα Πειραιώς

    Τράπεζα Πειραιώς


    Ενημέρωση για τα μέτρα που έχει λάβει η διοίκηση της Τράπεζας Πειραιώς για την ασφάλεια των εργαζομένων, των στελεχών, των πελατών και των συνεργατών της λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, περιλαμβάνει η ανακοίνωση για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2019.

    Ειδικότερα, όπως αναφέρεται:

    «Η Τράπεζα Πειραιώς, λειτουργώντας με υπευθυνότητα σύμφωνα με την ατζέντα εταιρικής υπευθυνότητας (ESG), συμβάλλει ουσιαστικά στον περιορισμό της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19, καθώς κα στην άμβλυνση των επιπτώσεών του.

    Από την πρώτη στιγμή και σε προληπτική βάση, η Τράπεζα βρίσκεται σε πλήρη ευθυγράμμιση με τις οδηγίες της Πολιτείας, τηρώντας πιστά και με συνέπεια τις συστάσεις του Υπουργείου Υγείας και του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) με στόχο τη διασφάλιση της υγείας και της ασφάλειας των πελατών, των εργαζομένων και των συνεργατών της συνολικά, καθώς και τη σταθερότητα στην ελληνική οικονομία και κοινωνία. Παράλληλα, η Τράπεζα προχώρησε σε δωρεά υγειονομικού εξοπλισμού πρώτης ανάγκης στην ελληνική Πολιτεία.

    Η Τράπεζα Πειραιώς έχει υιοθετήσει έως τώρα τις ακόλουθες δράσεις:

    – για τους πελάτες:

    * προτρέπει τους πελάτες να χρησιμοποιούν τα ψηφιακά δίκτυα της Τράπεζας (winbank, mobile banking, phone banking), μέσω των οποίων μπορούν να πραγματοποιούνται με ασφάλεια οι συναλλαγές τους,, όλο το 24ωρο
    * ενισχύει το cyber security για τη διασφάλιση των συναλλαγών των πελατών της

    * προσφέρει στοχευμένες λύσεις στους πελάτες που πλήττονται, άμεσα ή έμμεσα από την εξάπλωση του COVID-19, και βρίσκεται στο πλευρό τους με όλο το δυναμικό και τα εργαλεία που διαθέτει

    * υλοποιεί, σε συνεργασία με την Intrum Hellas, εξειδικευμένα σχέδια προκειμένου για τη στήριξη και τη διευκόλυνση των δανειοληπτών, ιδιωτών και μικρών επιχειρήσεων, που επηρεάζονται άμεσα ή έμμεσα

    * προετοιμάζει λύσεις για τα δάνεια σε συντονισμό με τους εποπτικούς φορείς και τις ελληνικές αρχές, μέσω προγραμμάτων αναστολής πληρωμών ή εγγυήσεων που βρίσκονται σε εξέλιξη, όχι σε βάρος των πιστοδοτικών κριτηρίων

    * έχει υιοθετήσει πολιτική ελάχιστης αναμονής και συγχρωτισμού, με τον ρόλο meeter-greeter έξω από το κατάστημα

    – για τους εργαζομένους:

    * διασφάλισε, με έγκαιρη προετοιμασία, υγειονομικά προγράμματα, προγράμματα ασφάλειας για τους χώρους εργασίας και ευέλικτα προγράμματα εργασίας, ανοίγοντας τον δρόμο για μαζική εργασία από το σπίτι

    * ενίσχυσε τα μέτρα προστασίας και διένειμε λεπτομερείς οδηγίες στους εργαζομένους, πραγματοποιώντας παράλληλα στοχευμένες ενέργειες, όπως προμήθεια σε μάσκες, προστατευτικά διαχωριστικά στα τάμεια κ.ά.

    * αναθεώρησε την πολιτική επαγγελματικών μετακινήσεων στο εξωτερικό και εσωτερικό από τον Φεβρουάριο 2020, αναβάλλοντας προγραμματισμένα ταξίδια
    * ενδυνάμωσε την εσωτερική ιατρική ομάδα
    * παρέχει 24ωρη τηλεφωνική υποστήριξη σε όλους τους εργαζομένους για πιθανές ιατρικές ερωτήσεις ή ψυχολογική υποστήριξη
    * παρακολουθεί συνεχώς τα κρούσματα COVID-19 και την αυστηρή εφαρμογή των πρωτοκόλλων σε διαγνωσμένες περιπτώσεις
    * ενίσχυσε τα μέτρα ασφαλείας για την είσοδο στα κτήρια της Τράπεζας και στα καταστήματα, προκειμένου για την αποτελεσματικότερη ιχνηλάτηση
    * παρέχει άδειες ειδικού σκοπού σε εργαζομένους που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, όπως ορίζονται από τον Ε.Ο.Δ.Υ., καθώς και σε γονείς μαθητών, στο πλαίσιο της διευκόλυνσής τους και της εφαρμογής των οδηγιών των ελληνικών αρχών
    * έχει θέσει σε εφαρμογή σειρά προληπτικών μέτρων, συμπεριλαμβανομένου του εντατικότερου καθημερινού καθαρισμού με ισχυρά απολυμαντικά και καθαριστικά στους χώρους εργασίας και τη συνεχή διανομή αντισηπτικού υγρού στις μονάδες και στα καταστήματα

    – για τους προμηθευτές:
    *εξασφάλισε ότι οι συνεργάτες συμμορφώνονται με τις πρακτικές επιχειρησιακής συνέχειας παρέχοντας σχετική ενημέρωση».



    ΣΧΟΛΙΑ