• Πώς η Gen Z κατακτά την αγορά εργασίας

    Η νέα σειρά της Eurobank που μιλάει στην Gen Z

    GEN Z

    Ένα μεγάλο δράμα, το οποίο δεν μας είναι καθόλου άγνωστο, ζει ο μικρός Μιχάλης στη νέα καμπάνια της Eurobank για το πρόγραμμα Μπροστά για την Παιδεία. Ο μεγάλος του αδερφός, που σπούδαζε μακριά από το σπίτι, επέστρεψε μετά τις σπουδές και αναγκάζεται, τώρα, να μοιραστεί μαζί του το δωμάτιό του, μέχρι εκείνος να βρει δουλειά. Κάτι που στο μυαλό του μικρού φαντάζει άπιαστο όνειρο. Μέχρι που ο μεγάλος τα καταφέρνει, χάρη σε ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα που τον βγάζει και πάλι από το δωμάτιο!

    «Zoomers» και οι 2, όπως ονομάζονται αλλιώς τα παιδιά της Gen Z, της γενιάς που έχει ήδη πάρει τα ηνία στην αγορά εργασίας, αριθμώντας τους περισσότερους εργαζομένους στο εργατικό δυναμικό, αγαπούν την ανεξαρτησία και είναι, πάνω από όλα, πραγματιστές. Γι’ αυτό και ο συμβιβασμός -της συγκατοίκησης στη συγκεκριμένη περίπτωση- δεν τους ταιριάζει.

    Η συγκεκριμένη γενιά, γεννημένη και μεγαλωμένη μέσα στην τεχνολογία και εξοικειωμένη εξ απαλών ονύχων με τον κόσμο των social media, αναμένεται να αλλάξει ριζικά την αγορά εργασίας, περισσότερο ίσως από κάθε άλλη γενιά. Και θα το κάνει με την ανεξαρτησία, την ανταγωνιστικότητα, τη διάθεση για σκληρή δουλειά, την ικανότητα να καταπιάνεται με πολλά πράγματα ταυτόχρονα (αυτό που ονομάζουμε multitasking), αλλά και την αφοσίωση που τη διακρίνει εφόσον βρει μία θέση εργασίας που να ταιριάζει στους στόχους της. Γι’ αυτό και η εξειδίκευση και η διασύνδεση σπουδών και αγοράς εργασίας είναι σήμερα σημαντικότερες από ποτέ.

    Αυτός είναι ένας από τους λόγους που το πρόγραμμα Μπροστά για την Παιδεία, ένα από τα μακροβιότερα προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην Ελλάδα, διευρύνεται με πρωτοβουλίες που ενισχύουν την επιστημονική εξειδίκευση και τη σύνδεση της ακαδημαϊκής με την πρακτική γνώση και την αγορά εργασίας.

    Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα στηρίζεται πλέον σε τρεις πυλώνες: στην επιβράβευση, που ισχύει εδώ και 21 χρόνια, την εξειδίκευση, με τη δημιουργία του νέου Επαγγελματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Digital Transformation» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, και τη διασύνδεση με την αγορά εργασίας.

    Και επειδή ακριβώς απευθύνεται σε αυτούς που σήμερα αλλάζουν τον κόσμο, η σειρά «Η επιστροφή του μεγάλου αδερφού» ξεκίνησε με επεισόδια που εντοπίζουν την Gen Z στο TikTok, το βασικό, δηλαδή, μέρος όπου καταναλώνει περιεχόμενο. Στη συνέχεια, η ιστορία του Μιχάλη εξελίσσεται στην τηλεόραση, σε outdoor, εφημερίδες και ραδιόφωνο, δημιουργώντας μία πρωτοποριακή 360 καμπάνια.

    Μία υπέρβαση περιεχομένου, λοιπόν, από μια τράπεζα, που έγινε πραγματικότητα με την παραγωγή της σειράς από τη Foss Productions με σκηνοθέτη τον Χρήστο Κανάκη που μαζί με την ομάδα της Ogilvy και της Eurobank, αλλά και φυσικά τον ταλαντούχο μικρό Μιχάλη, κατάφεραν να ανταπεξέλθουν στον απαιτητικό τρόπο γυρισμάτων σε ένα νέο τεχνικό format και να φέρουν ζωή σε μια διασκεδαστική ιστορία. Μια ιστορία για το παρόν και το μέλλον του κόσμου μας, όπως το βλέπουν, το αντιμετωπίζουν και το οραματίζονται τα παιδιά και οι νέοι της Gen Z. Διεκδικώντας τον δικό τους χώρο… στο δωμάτιο, στην αγορά, στον κόσμο.

    Στο τηλεοπτικό σποτ, ο μικρός Μιχάλης μοιράζεται μαζί μας το μεγάλο του πρόβλημα:

    Δείτε όλα τα επεισόδια της σειράς «Η επιστροφή του μεγάλου αδερφού» εδώ.

    Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα Μπροστά για την Παιδεία εδώ.