• Top Stories

    Τέλη κυκλοφορίας 2018: «Κλείδωσαν» οι αλλαγές-Ποιοι θα πληρώσουν λιγότερα

    δακτύλιος


    Ναυάγησαν τα σχέδια του υπ. Οικονομικών για στοχευμένη μείωση κόστους στα τέλη κυκλοφορίας 2018 στα παλιά οχήματα υψηλού κυβισμού απογοητεύοντας τους ιδιοκτήτες παλιών ρυπογόνων ΙΧ που ήλπιζαν σε ελαφρύνσεις.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, διαπιστώθηκε ότι τελικώς δεν μπορεί το συγκεκριμένο σχέδιο να εφαρμοστεί άμεσα, τουλάχιστον μέχρι να δημιουργηθεί ο απαραίτητος δημοσιονομικός χώρος, με το ΥΠΟΙΚ να καταλήγει τελικά στην απόφαση να διατηρήσει τον ίδιο «τιμοκατάλογο» που ίσχυσε και πέρυσι, με οριακές ίσως ελαφρύνσεις μόνον για τρίτεκνους και πολύτεκνους ιδιοκτήτες πολυθέσιων ΙΧ οχημάτων πάνω από 2.000 κυβικά εκατοστά. Το θετικό είναι ότι αυξήσεις δεν προβλέπονται για κανέναν ιδιοκτήτη.

    Στο ΥΠΟΙΚ κατέληξαν στο ότι δεν υπάρχει χρόνος για να γίνουν ριζικές αλλαγές στα τέλη του 2018 και με δεδομένο ότι ο ετήσιος στόχος προβλέπει εισπράξεις 1,1 δισ. ευρώ αποφάσισαν να προχωρήσουν σε μικρές διορθώσεις που θα αφορούν συγκεκριμένες κατηγορίες πολιτών και ειδικότερα ευπαθείς ομάδες πληθυσμού. Καμία σχετική ανακοίνωση δεν έχει υπάρξει μέχρι και αυτή την ώρα.

    Έτσι σχεδόν στο σύνολό τους οι ιδιοκτήτες μηχανών και αυτοκινήτων θα πληρώσουν και το 2018 τα ίδια τέλη με το 2017.

    Κυβικά Πριν το 2000 Από 2001 ως 2005 Από 2006 ως το 2010
    301-785 55 55 55
    786-1.071 120 120 120
    1.072-1.357 135 135 135
    1.358-1.548 225 240 255
    1.549-1.738 250 265 280
    1.739-1.028 280 300 320
    1.929-2.357 615 630 690
    2.358-3.000 820 840 920
    3.001-4.000 1.025 1.050 1.150
    4.001 και άνω 1.230 1.260 1.380

    Τα τέλη βάσει ρύπων:

    Εκπομπές ρύπων Τέλη ανά γραμμάριο ρύπων Από Έως
    0-90 0 0 0
    91-100 0,90 82 90
    101-120 0.98 99 118
    121-140 1,20 145 168
    141-160 1,85 261 296



    ΣΧΟΛΙΑ