• newsletter

    Άγριο ξύλο από πιλότο της Aegean στο Gatwick. Aκυρώθηκε η πτήση για Ηράκλειο


    Ένα νέο επεισόδιο, που ζημιώνει τη φήμη της Aegean Airlines, ήρθε στο φως της δημοσιότητας. Πιο συγκεκριμένα, την Πέμπτη ακυρώθηκε η πτήση της εταιρείας, από το αεροδρόμιο Gatwick του Λονδίνου προς το Ηράκλειο της Κρήτης, επειδή ο πιλότος του αεροσκάφους “πιάστηκε στα χέρια” με μέλος του προσωπικού εδάφους.

    Όπως γράφει η βρετανική Sun στην αρχή, υπήρχε μια μικρή καθυστέρηση και οι επιβάτες ανέμεναν να επιβιβαστούν. Λίγη ώρα μετά, όμως, το προσωπικό του αεροδρομίου ανακοίνωσε στα μεγάφωνα ότι η πτήση της Aegean Airlines A3425 ακυρώνεται. Σύμφωνα με τη μαρτυρία γυναίκας που βρισκόταν εκείνη τη στιγμή στο χώρο επιβίβασης, αστυνομικοί μπήκαν στο αεροπλάνο και συνέλαβαν τον πιλότο.

    aegean-2

    Εκπρόσωπος της αστυνομίας επιβεβαίωσε το περιστατικό και διευκρίνισε ότι θα το ερευνήσουν και θα προχωρήσουν στις απαιτούμενες ενέργειες. “Επιβεβαιώνω ότι υπήρξε ένα επεισόδιο στο αεροδρόμιο Gatwick. Ένας πιλότος συνελήφθη, γιατί θεωρείται ύποπτος για επίθεση σε μέλος του προσωπικού. Η αστυνομία εκλήθη στις 21.04 μ.μ και ερευνούμε το γεγονός.”  

    Gatwick airport

    Περιπέτεια για δέκα πελάτες της Aegean Airlines στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος

    Είχε προηγηθεί η αναστάτωση για δέκα πελάτες της Aegean Airlines στο “Ελευθέριος Βενιζέλος”, οι οποίοι με ευθύνη της εταιρείας καθηλώθηκαν στην Αθήνα αντί να πετάξουν προς το νησί της Μυκόνου. Όπως ενημερώθηκε το mononews.gr στις 18.25 το απόγευμα της Πέμπτης προσγειώθηκε στο Ελ. Βενιζέλος η πτήση της Aegean από την Κύπρο. Η πτήση, όμως, αυτή από τη Λάρνακα καθυστέρησε να αναχωρήσει για μία ολόκληρη ώρα.

    Ο πιλότος και το πλήρωμα της πτήσης που ήταν ιδιαίτερα ευγενείς – και αυτό πρέπει να σημειωθεί – ενημέρωσαν τους 10 πελάτες (μεταξύ αυτών και 7 παιδιά), που θα έπαιρναν την ανταπόκριση για Μύκονο ότι το αεροπλάνο τους περίμενε παρά το γεγονός ότι η πτήση Αθήνα-Μύκονος ήταν προγραμματισμένη να γίνει στις 18.35. Δηλαδή, παρά το ότι η πτήση καθυστέρησε να φύγει από την Κύπρο με ευθύνη της αεροπορικής εταιρείας, εν τούτοις, προσγειώθηκε δέκα μόλις λεπτά νωρίτερα από την προγραμματισμένη αναχώρηση της επόμενης πτήσης Αθήνα-Μύκονος.

    Με το που προσγειώθηκε στην Αθήνα το αεροπλάνο, οι δέκα επιβάτες με παρότρυνση του εξαιρετικά ευγενικού πληρώματος, κατέβηκαν πρώτοι από το αεροπλάνο και επιβιβάστηκαν σε λεωφορείο που τους περίμενε για να τους μεταφέρει κατευθείαν στο άλλο αεροπλάνο της πτήσης με προορισμό τη Μύκονο. Όμως, με το που μπήκαν στο λεωφορείο (ώρα 18.30), ο οδηγός τους ενημέρωσε ότι το αεροπλάνο ήδη είχε φύγει για τη Μύκονο, χωρίς να τους περιμένει!

    Οι δέκα επιβάτες προσπαθούσαν να βρουν τρόπο να φύγουν για τη Μύκονο αλλά όπως τους έχουν ενημερώσει, η επόμενη διαθέσιμη πτήση είναι προγραμματισμένη για το πρωί της Παρασκευής. Η Aegean προσφέρθηκε σαφώς να φιλοξενήσει τους επιβάτες σε ξενοδοχείο μέχρι την επόμενη αναχώρησή τους. Οι πελάτες, όμως, διαμαρτυρόντουσαν ότι τους κορόιδεψε και ήταν έξαλλοι αφού ξέμειναν στην Αθήνα, μην έχοντας τρόπο να πάνε στον προορισμό τους.

    Μιλώντας στο mononews.gr, δύο από τους επιβάτες χαρακτήρισαν όλη αυτή την ιστορία μεγάλη κοροϊδία εκ μέρους της αεροπορικής και δηλώνουν αφόρητα εκνευρισμένοι και δυσαρεστημένοι με το γεγονός ότι μια τόσο μεγάλη εταιρεία λειτουργεί με τέτοιο τρόπο. Τόνισαν βεβαίως πως το πλήρωμα και ο κυβερνήτης του αεροσκάφους έκαναν το καθήκον τους, όπως έπρεπε και τους ενημέρωσαν για το πώς έχουν τα πράγματα και τους μετέφεραν τις οδηγίες που τους έδωσε η Aegean.

    Μάλιστα ένας εκ των πελατών αναρωτήθηκε μήπως τελευταία στιγμή πουλήθηκαν τα εισιτήριά τους σε άλλους πελάτες της εταιρείας, καθώς δεν μπορούν με τίποτα να εξηγήσουν το γεγονός.



    ΣΧΟΛΙΑ