ειδικό σχολείο
Πολιτική
Ζαχαράκη για την απώλεια της 13χρονης στο 2ο Ειδικό Σχολείο Πειραιά: Είναι πολύ βαριά η οδύνη μου, ως Υπουργού και εκπαιδευτικού
«Είναι πολύ βαριά η οδύνη μου, ως Υπουργού και εκπαιδευτικού, για την απώλεια της μικρής μαθήτριας, η οποία, παρά το γεγονός ότι έγινε ό,τι ήταν ανθρωπίνως δυνατόν, έφυγε από κοντά μας», ανέφερε η κ. Ζαχαράκη.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Ένας αρχοντικός γάμος στο Λαγονήσι, εγκαίνια στο Κολλέγιο Αθηνών, φιλανθρωπικό γεύμα για την ΕΛΕΠΑΠ, ένα βιβλίο για γυναίκες, επίδειξη μόδας στην συμπρωτεύουσα, Il Giardino Segretto, τo Vertigo Pool Club
Τα top picks της Morgan, το super ράλι σε ΕΛΧΑ, ΒΙΟ, Cener, το όχι στον Πατέλη για την ΤτΕ και ο Τσομώκος, το ραντεβού Ξηρουχάκη, το χαλαρό Σ/Κ του ΚΜ στο ΝΥΝΝ, η νέα χωματερή της Φραγγιά και τα νέα ακίνητα του εφοπλιστή Διαμαντή Διαμαντίδη