Κοινωνία

Τα 5 χαρακτηριστικά που κάνουν τους ηγέτες να ξεχωρίζουν

  • NewsRoom
CEO JPMorgan Chase

Jamie Dimon, CEO JP Morgan


Θέλετε να γίνετε ο επόμενος Jamie Dimon (πρόεδρος και CEO της JPMorgan Chase), η επόμενη Mary Barra (πρόεδρος και CEO της General Motors) ή ο επόμενος Bob Iger (CEO της The Walt Disney Company); Ο δρόμος για την κορυφή οποιασδήποτε επιχείρησης είναι δύσκολος, θέλει πολλή και σκληρή δουλειά και δέσμευση. Αλλά υπάρχουν κάποιες κινήσεις που μπορείς να κάνεις στην αρχή της καριέρας σου για να ξεχωρίσεις από το πλήθος, υποστηρίζει το κέντρο ανάπτυξης ηγετικών ικανοτήτων Center for Creative Leadership.

1. Να ρισκάρεις στην καριέρα σου νωρίς, όταν αυτά που έχεις να χάσεις είναι λιγότερα

Οι άνθρωποι που θέλουν να γίνουν ηγέτες θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν τα πρώτα χρόνια της καριέρας τους για να δημιουργήσουν ένα «χαρτοφυλάκιο εμπειριών» σε διάφορες δουλειές.

2. Να εργαστείς στο εξωτερικό για να γνωρίσεις από κοντά διαφορετικές αγορές

Όχι για δύο μήνες, αυτό είναι διακοπές. Πρέπει να φύγεις για τουλάχιστον δύο χρόνια, αφού χρειάζονται τουλάχιστον δύο χρόνια για να κατανοήσει κανείς καλά μια διαφορετική κουλτούρα.

3. Να προσπαθήσεις να αναπτύξεις χαρακτηριστικά όπως το θάρρος, η περιέργεια και η αξιοπιστία

Αναπτύσσοντας τέτοιου είδους χαρακτηριστικά, θα μπορείς να πάρεις πιο εύκολα δύσκολες αποφάσεις και να αντιμετωπίσεις τις κρίσεις με τις οποίες έρχεται αναπόφευκτα αντιμέτωπος κάθε ηγέτης. Επιπλέον, πρόκειται για αξιοθαύμαστα προσωπικά χαρακτρηριστικά και θα κερδίσεις τον σεβασμό των συναδέλφων σου.

4. Να αναπτύξεις ηγετικές επικοινωνιακές δεξιότητες στον χώρο εργασίας

Οι άνθρωποι που εκφράζουν τις απόψεις τους, παίρνουν πρωτοβουλίες και είναι πρόθυμοι να δουλέψουν πάνω σε νέες ιδέες είναι πολύ πιο πιθανό να κερδίσουν την αναγνώριση των ανωτέρων τους και να τους δοθούν ευκαιρίες περαιτέρω εξέλιξης.

5. Επικεντρώσου περισσότερο στη στρατηγική και λιγότερο στην εκτέλεση

Αντί να επικεντρώνονται στο «πώς» θα κάνουν πράγματα, οι ηγέτες σκέφτονται «γιατί» τα κάνουν. Πρέπει να αντιλαμβάνεσαι τη μεγάλη εικόνα, τα μακροπρόθεσμα σενάρια, τις γενικότερες προεκτάσεις, τη στρατηγική της επιχείρησης κλπ.