ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με ένα βίντεο που προκαλεί έντονες αντιδράσεις, ο ΣΥΡΙΖΑ επιχειρεί για μια ακόμα φορά να κατηγορήσεις συλλήβδην τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης για κατευθυνόμενες ειδήσεις και να δικαιολογήσει την δημοσκοπική του κατρακύλα, με αφορμή την διαφημιστική εκστρατεία ενημέρωσης «Μένουμε Σπίτι» για τα μέτρα προστασίας από τον κορονοϊό.
Στο βίντεο που δημοσίευσε η Κουμουνδούρου στα social media, ο ΣΥΡΙΖΑ κατηγορεί τα ΜΜΕ πως ευνοούν την κυβέρνηση και τον Κυριάκο Μητσοτάκη με αντάλλαγμα τα χρήματα των 20 εκατ. ευρώ της καμπάνιας, τα οποία μοιράστηκαν σε πάνω από 1200 εφημερίδες, ραδιόφωνα, τηλεοπτικά κανάλια και ενημερωτικές ιστοσελίδες σε όλη τη χώρα, μεταξύ των οποίων και η κομματική εφημερίδα του ΣΥΡΙΖΑ Αυγή και το κομματικό ραδιόφωνο Στο Κόκκινο.
Δείτε το αμφιλεγόμενο βίντεο του ΣΥΡΙΖΑ:
Νωρίτερα, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, απαντώντας στον ΣΥΡΙΖΑ, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Οι μάσκες του ΣΥΡΙΖΑ έπεσαν. Αντιτίθεται στον έλεγχο για τα μέσα ενημέρωσης που συμμετείχαν στην εκστρατεία ενημέρωσης για τον κορονοϊό και τα ποσά που τους καταβάλλονται.
Φτάνει μάλιστα στην αθλιότητα να εκτοξεύει απειλές κατά του Υπουργείου Οικονομικών το οποίο εκ του νόμου δεν έχει καμία εμπλοκή στην κατανομή των πόρων παρά μόνο στο συνολικό ποσό που διατίθεται.
‘Ο,τι κι αν κάνει, δεν μπορεί να ξεφύγει από ένα ερώτημα: Πόσα χρήματα δόθηκαν στο Μέσο με το οποίο ταυτίζεται ο κ. Τσίπρας στην περίοδο που κυβερνούσε;».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γουόρεν Μπάφετ: Το μυστικό της μακροζωίας του θρυλικού επενδυτή
- Γιατί το πρώτο sell-off του φθινοπώρου δεν ανησυχεί τους αναλυτές
- Σωκράτης Κόκκαλης: Γατί και πόσο είναι το εξτρά μπόνους που δίνει στους ομολογιούχους της Intralot
- Ο άγνωστος εφοπλιστής Μιχάλης Παπαϊωάννου της Helikon Shipping που ναυπηγεί 9 πλοία και διαχειρίζεται άλλα 40
