Στον ανακριτή αναμένεται να οδηγηθεί σήμερα ο καπετάνιος του φέρι μποτ «Παναγία Παραβουνιώτισσα», που προσάραξε την Τρίτη στη βραχονησίδα Γλάρος, για να εξηγήσει τις συνθήκες του ατυχήματος.

Ο πλοίαρχος φέρεται να υποστήριξε ότι υπήρξε βλάβη στο πηδάλιο, με αποτέλεσμα να μην εντοπίσει την ξέρα. Ωστόσο, οι έλεγχοι από τον νηογνώμονα απέκλεισαν το ενδεχόμενο μηχανικής βλάβης, επιβεβαιώνοντας ότι το πλοίο δεν παρουσίαζε ζημιές.

1

Ο καπετάνιος, ηλικίας 62 ετών και με 8 χρόνια εμπειρίας στο δρομολόγιο, επικοινώνησε με τους ιδιοκτήτες της εταιρείας και ζήτησε συγγνώμη για το περιστατικό. Στην επικοινωνία του, αποδόθηκε η προσάραξη σε στιγμιαία αφηρημάδα και έλλειψη προσοχής. Στη γέφυρα του πλοίου βρισκόταν και ο μηχανικός καθώς και ο ελεγκτής εισιτηρίων, με τον καπετάνιο να κρατά το τιμόνι κατά τη διάρκεια του ατυχήματος. Η καθυστέρηση στην ενημέρωση των Αρχών αποδόθηκε σε προσωπική σύγχυση του πλοιάρχου.

Την Τετάρτη, το πλοίο αποκολλήθηκε και ρυμουλκήθηκε στο λιμάνι των Νέων Στύρων, όπου θα παραμείνει για περαιτέρω έλεγχο από ειδικούς πραγματογνώμονες. Στη διαδικασία αποκόλλησης συμμετείχαν δύο ρυμουλκά και σκάφος του Λιμενικού Σώματος.

Οι επιβάτες που υπέστησαν ταλαιπωρία από το περιστατικό προγραμματίζουν ομαδικές αγωγές και μηνύσεις. Η δικηγόρος της ομάδας των επιβατών, Αθηνά Αποστολοπούλου, ανέφερε ότι θα ζητήσουν αποζημιώσεις για υλικές ζημιές, διαφυγόντα κέρδη και ηθική βλάβη, ενώ στο ποινικό σκέλος θα υποστηρίξουν την κατηγορία προκειμένου να αποδοθούν ευθύνες.

 

Διαβάστε επίσης 

Σταμάτης Τσαντάνης: Πούλησε πλοίο της United Maritime και ενισχύει τη ρευστότητα του με 17,9 εκατ. δολάρια

Carlova Maritime: Η νεοσύστατη ναυτιλιακή του Αντώνη Ιγγλέση παρήγγειλε το πρώτο νεότευκτο πλοίο

Aνησυχία στην ελληνική ναυτιλία: Οι Χούθι προειδοποίησαν 64 πλοιοκτήτες ανάμεσά τους και Έλληνες εφοπλιστές μετά τα «χτυπήματα» σε 2 ελληνόκτητα πλοία