Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Πυρκαγιά ξέσπασε λίγο μετά το μεσημέρι του Σαββάτου σε εργοστάσιο επί της οδού Σχίνων, στον Δήμο Αχαρνών.

Στο σημείο επιχειρούν, σύμφωνα με την Πυροσβεστική, 25 πυροσβέστες με 11 οχήματα, ενώ υπάρχει και συνδρομή από εθελοντές πυροσβέστες.

1

Διαβάστε επίσης:

Θεσσαλονίκη: Στο «κόκκινο» ξανά το ιικό φορτίο των λυμάτων

Οριοθετήθηκε η φωτιά στον Άγιο Στέφανο (upd)