ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στο νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας νοσηλεύεται βρέφος με κορονοϊό.
Tο μωράκι γεννήθηκε πριν από 12 ημέρες και βρέθηκε θετικό στην covid-19 τέσσερις ημέρες μετά τη γέννησή του.
Η μετάδοση του ιού είναι από το περιβάλλον του καθώς και η μητέρα είναι θετική και είναι σε καραντίνα στο σπίτι της.
To βρέφος δεν έχει διασωληνωθεί και νοσηλεύεται στην μονάδα νεογνών, σε θάλαμο αρνητικής πίεσης.
Δεν έχει απολύτως τίποτα ωστόσο με βάση το πρωτόκολλο πρέπει να παραμένει στην κλινική για τουλάχιστον 48 με 72 ώρες.
Διαβάστε επίσης:
Θετικά στην παραλλαγή Όμικρον τα δύο ύποπτα κρούσματα στην Αθήνα
Φάουτσι: Ενθαρρυντικές οι πρώτες ενδείξεις για την βαρύτητα της Όμικρον
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η ιστορική Παναχαϊκή περνά σε τουρκικά χέρια: Ποιος είναι ο Ισιτάν Γκιουν που αναλαμβάνει το management
- Χρηματιστήριο: Ποιες μετοχές θα οδηγήσουν τον δείκτη σε νέες κορυφές, τι θα συμβεί σε Aktor, Metlen, CCHB, ΔΕΗ, Τιτάν και τράπεζες
- BVLGARI: Roman holiday στον καρπό
- Η Ελλάδα άφησε την υγεία στην τύχη της αγοράς
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.