Νέες εξελίξεις στην υπόθεση του δυόμιση χρονών αγοριού που έχασε την ζωή του από ασφυκτικό θάνατο στο Ίλιον, φέρνει η ανακοίνωση από το Χαμόγελο του Παιδιού σύμφωνα με την οποία ο φορέας είχε δεχθεί καταγγελία, στις 4 Σεπτεμβρίου, που αφορούσε σε «συνθήκες παραμέλησης εντός της συγκεκριμένης οικογένειας».
Μάλιστα, η καταγγελία έγινε ανώνυμα στην «εθνική γραμμή SOS για τα παιδιά – 1056» και όπως τονίζεται στην ανακοίνωση του Χαμόγελου του Παιδιού, «άμεσα, όπως γίνεται σε κάθε ανάλογη καταγγελία, ενημερώθηκε η αρμόδια Εισαγγελία Ανηλίκων ώστε να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες».
Όπως δήλωσε κ. Κώστας Γιαννόπουλος, πρόεδρος του Χαμόγελου του Παιδιού, από εκείνη τη στιγμή και μετά ο οργανισμός δεν είχε καμία ενημέρωση: «Εμείς ενημερωνόμαστε όταν πρέπει να αναλάβουμε κάποιο παιδί ή δυστυχώς, όταν ένα παιδί πεθαίνει», είπε χαρακτηριστικά και σημείωσε ότι έχει σημασία ότι τουλάχιστον, κάποιοι που αντιλαμβάνονται δυσάρεστες καταστάσεις μιλούν.
Το Χαμόγελο επισημαίνει ότι αρμόδιες για κάθε περιστατικό παραμέλησης ή κακοποίησης ενός παιδιού είναι οι Εισαγγελικές Αρχές και οι Κοινωνικές Υπηρεσίες που οφείλουν να διερευνήσουν την κάθε υπόθεση.
Η 35χρονη μητέρα μετέφερε σε κατάσταση σοκ περίπου στις 5.30 τα ξημερώματα το ηλικίας 2,5 ετών αγοράκι της σε ιδιωτική κλινική στο Περιστέρι. «Σώστε το παιδί μου», ούρλιαζε απελπισμένη η γυναίκα, ωστόσο, οι γιατροί δεν πρόλαβαν να προσφέρουν καμία βοήθεια στο παιδάκι, αφού ήταν ήδη νεκρό.
«Φώναζε σώστε το παιδί μου, σώστε το παιδί μου», είπε ο διευθυντής της κλινικής Αλέξανδρος Κοκκινάκης.