Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Σε χρόνο ρεκόρ κατασκευάστηκε το νοσοκομείο στην Ουχάν και είναι έτοιμο να φιλοξενήσει ασθενείς που έχουν μολυνθεί από τον κορωνοϊό.

Μάλιστα, πλάνα που κατέγραψε drone δείχνουν καρέ – καρέ τις εργασίες ανέγερσης του νοσοκομείου.

Σύμφωνα με τις κινεζικές Αρχές, οι κατασκευές άρχισαν στις 24 Ιανουαρίου και τη Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου ανοίγει τις πύλες του.

Σημειώνεται ότι ο χώρος όπου χτίστηκε το νοσοκομείο ήταν μία τεράστια έκταση 25.000 τετραγωνικών μέτρων που αρχικά προοριζόταν να γίνει παραθεριστικό συγκρότημα για τους εργάτες της περιοχής.