ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τεχνικό πρόβλημα προέκυψε το μεσημέρι της Πέμπτης (8/5), σε εμπορικό τρένο της Hellenic Train, που είχε ως αποτέλεσμα την ταλαιπωρία 210 επιβατών.
Όπως αναφέρει η εταιρεία, η αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο IC54 Αθήνα – Θεσσαλονίκη αναχώρησε με καθυστέρηση 96 λεπτών.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση «η εταιρεία έλαβε άμεσα μέτρα για την επίλυση του προβλήματος, δίνοντας προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των με 210 επιβατών του συρμού. Το προσωπικό της αμαξοστοιχίας πραγματοποίησε ενημερωτικές ανακοινώσεις, ενώ προσφέρθηκαν νερά και σνακ στους επιβάτες κατά τη διάρκεια της αναμονής».
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Hellenic Train
Η Hellenic Train ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι σήμερα 8 Μαΐου, η αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο IC54 Αθήνα – Θεσσαλονίκη και ήταν προγραμματισμένη να αναχωρήσει στις 14:58, αναχώρησε από την Αθήνα με καθυστέρηση 96 λεπτών, λόγω τεχνικού προβλήματος.
Η εταιρεία έλαβε άμεσα μέτρα για την επίλυση του προβλήματος, δίνοντας προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των 210 επιβατών του συρμού. Το προσωπικό της αμαξοστοιχίας πραγματοποίησε ενημερωτικές ανακοινώσεις, ενώ προσφέρθηκαν νερά και σνακ στους επιβάτες κατά τη διάρκεια της αναμονής.
Αποζημιώσεις
Η Hellenic Train ενημερώνει επίσης ότι σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας μπορούν να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου τους, με τους παρακάτω τρόπους:
– Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και έχουν πληρωθεί με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.
– Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, τα οποία έχουν αγοραστεί με κάρτα, ανεξάρτητα από κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app) μπορούν:
– είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.
– είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων με τον αριθμό του εισιτηρίου, αν είναι ηλεκτρονικό, ή να επισυνάψουν το pdf του εισιτηρίου ή ευκρινή φωτογραφία αν είναι εκδοτηρίου, ζητώντας το αναλογούν αντίτιμο, το οποίο θα επιστραφεί στην κάρτα, η οποία χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου.
Για περισσότερες πληροφορίες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες παρακαλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.
Η εταιρεία προχωρά, στη διερεύνηση του περιστατικού προκειμένου να διαπιστωθούν τα αίτια του συμβάντος. Η Hellenic Train ευχαριστεί το επιβατικό κοινό για την κατανόηση και συνεργασία του.
Διαβάστε επίσης
Ρούμπιο: Τηλεφώνησε στον πρωθυπουργό Σαρίφ, καλεί Πακιστάν και Ινδία να αποκλιμακώσουν την κατάσταση
Πιερρακάκης στο TikTok: Μικρότερο χρέος σημαίνει λιγότερα βάρη και περισσότερες ευκαιρίες για όλους
ΗΠΑ-Ρωσία: Αναζητούν τρόπους να επαναφέρουν τις ροές φυσικού αερίου στην Ευρώπη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μήνυμα Παπασταύρου για Καλώδιο Ελλάδας-Κύπρου: Το έργο θα γίνει, δεν επηρεαζόμαστε από απειλές
- Ιχθυοκαλλιέργειες Γαλαξίδι: Επιστροφή στην κερδοφορία – Ανεβαίνουν οι τιμές λόγω Τουρκίας
- Το Βατερλώ των αναλυτών, η έκπληξη από JP Morgan και ποια μετοχή αγοράζουμε τώρα με οδηγό την Goldman
- Χάρης Σαχίνης: Περιορίστε την κατανάλωση για να έχουμε νερό- Τι είπε για αυξήσεις στις τιμές
