• Κοινωνία

    Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Ξεκινά έρευνα εναντίον της Google για άνισο ανταγωνισμό

    Google: Εξαγορά της εταιρείας κυβερνοασφάλειας Mandiant έναντι 5,4 δισ. δολαρίων


    Εναντίον της Google στρέφεται η Ευρωπαϊκή Επιτροπή,  η οποία ανακοίνωσε σήμερα την έναρξη έρευνας κατά του κολοσσού του διαδικτύου για πρακτικές κατά του ανταγωνισμού στις τεχνολογίες διαφημιστικής προβολής στο διαδίκτυο.

    Η Google “είναι παρούσα σε σχεδόν όλα τα επίπεδα της αλυσίδας τροφοδοσίας σε ό,τι αφορά τη διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο. Φοβόμαστε μήπως καταστήσει την άσκηση του ανταγωνισμού (…) πιο δύσκολη για τις ανταγωνιστικές υπηρεσίες”, ανέφερε σε ανακοίνωση η Επίτροπος Ανταγωνισμού Μαργκρέτε Βεστάγκερ.

    Η Google παρέχει πολλές υπηρεσίες τεχνολογίας που παίζουν έναν ρόλο ενδιάμεσου ανάμεσα στους διαφημιστές και τους συντάκτες για την προβολή διαφημιστικών ανακοινώσεων στους διαδικτυακούς ιστότοπους ή σε εφαρμογές για κινητά.

    “Ένας δίκαιος ανταγωνισμός είναι σημαντικός — ώστε οι διαφημιστές να μπορούν να φθάσουν στους καταναλωτές στους ιστότοπους των συντακτών και ταυτόχρονα για να μπορούν οι συντάκτες να πουλήσουν χώρους στους διαφημιστές– προκειμένου να δημιουργήσουν εισοδήματα και να χρηματοδοτήσουν τα περιεχόμενα”, εξήγησε η Βεστάγκερ.

    Η έρευνα της Επιτροπής θα έχει ως επίκεντρο τη διαφημιστική προβολή, τομέα στον οποίο η Google προτείνει αρκετές υπηρεσίες.

    “Η έναρξη μιας επίσημης έρευνας δεν προδικάζει το αποτέλεσμά της”, υπογράμμισαν οι Βρυξέλλες. Καμία νομική προθεσμία δεν προβλέπεται για το κλείσιμο μιας τέτοιας διαδικασίας, με τη διάρκεια των ερευνών να ποικίλλει σε μεγάλο βαθμό ανάλογα κυρίως με την πολυπλοκότητα των υποθέσεων.

    “Θα συνεχίσουμε να δεσμευόμαστε με εποικοδομητικό τρόπο με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή προκειμένου να απαντήσουμε στις ερωτήσεις της και να καταδείξουμε τα πλεονεκτήματα των προϊόντων μας για τις επιχειρήσεις και τους Ευρωπαίους καταναλωτές”, δήλωσε εκπρόσωπος της Google.

    “Χιλιάδες ευρωπαϊκές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν κάθε μέρα τα διαφημιστικά προϊόντα μας προκειμένου να φθάσουν σε νέους πελάτες και για να χρηματοδοτήσουν τους διαδικτυακούς ιστοτόπους τους. Τα επιλέγουν γιατί είναι ανταγωνιστικά και αποτελεσματικά”, ανέφερε.

    Το 2019, οι δαπάνες που κατευθύνθηκαν στη διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο στην ΕΕ ανέρχονταν περίπου σε 20 δισεκ. ευρώ.

    Διαβάστε ακόμα:

    Επαφές Μέρκελ – Κουρτς ενόψει Συνόδου Κορυφής της ΕΕ

    LVMH (Louis Vuitton): Ο οίκος πολυτελών ειδών στρέφεται στην τεχνητή νοημοσύνη της Google για να αυξήσει τις πωλήσεις

    Τα αυτοκίνητα της Google Street View ξανά στους δρόμους για την ανανέωση των δεδομένων

     

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση

     



    ΣΧΟΛΙΑ