ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα ισχυρά χαρτιά του Κόκκαλη, τα κρίσιμα meetings Μυτιληναίου με 40 funds, οι στόχοι του Ψάλτη, ο Τόλης και η παράνοια, το deal του εφοπλιστή Νοτιά και το αστείο του ΚΜ στον Άδωνι
Νέα δωρεάν τηλεφωνική γραμμή για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών και την αναγγελία βλαβών έθεσε σε λειτουργία ο ΔΕΔΔΗΕ.
Πρόκειται για τον αριθμό 800 400 4000 που λειτουργεί όλο το εικοσιτετράωρο και δέχεται κλήσεις χωρίς χρέωση τόσο από κινητό όσο και από σταθερό τηλέφωνο.
Υπενθυμίζεται ότι πέρα από την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα μέσα από το www.deddie.gr να διεκπεραιώσουν ένα πολύ μεγάλο εύρος αιτημάτων τους, για παράδειγμα από αίτηση για έλεγχο μετρητή, μέχρι νέα σύνδεση και αίτημα χορήγησης νυχτερινού μετρητή. Για τη διευκόλυνσή τους, μπορούν να ολοκληρώσουν ταχύτερα τα αιτήματά τους με την καθοδήγηση του ψηφιακού βοηθού (chat bot).
Επιπλέον, για αναγγελία βλάβης, πέρα από τη σχετική εφαρμογή στο site, οι πολίτες μπορούν να κατεβάσουν το mobile app του ΔΕΔΔΗΕ (για iOS και Android) και να καταχωρήσουν τη βλάβη τους από το κινητό τους τηλέφωνο, μέσα σε λίγα λεπτά.
«Η πλήρης ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών, αποτελεί πάγια δέσμευση του ΔΕΔΔΗΕ, με γνώμονα τη βελτίωση της εμπειρίας των πολιτών και την απλοποίηση όλων των διαδικασιών για την ταχύτερη ικανοποίηση των αιτημάτων τους», αναφέρει ο Διαχειριστής.
Διαβάστε ακόμη:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κικίλιας: Μηδενική ανοχή σε θέματα ασφάλειας πολιτών, επιβατών και εργαζομένων
- Εθνική Τράπεζα: Μοιράζει 25.000.000 ευρώ σε 3.500 εργαζόμενους της Τράπεζας – Στις 30 Μαΐου η ΓΣ
- Κίνα: Υπαινίσσεται πιθανό «ξεπάγωμα» των εμπορικών συνομιλιών με τις ΗΠΑ
- Ευρωαγορές: Χωρίς τέλος το καλύτερο ανοδικό σερί στην ιστορία του FTSE 100 – Άλμα άνω του 2% για DAX και CAC 40
