ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέα δωρεάν τηλεφωνική γραμμή για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών και την αναγγελία βλαβών έθεσε σε λειτουργία ο ΔΕΔΔΗΕ.
Πρόκειται για τον αριθμό 800 400 4000 που λειτουργεί όλο το εικοσιτετράωρο και δέχεται κλήσεις χωρίς χρέωση τόσο από κινητό όσο και από σταθερό τηλέφωνο.
Υπενθυμίζεται ότι πέρα από την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα μέσα από το www.deddie.gr να διεκπεραιώσουν ένα πολύ μεγάλο εύρος αιτημάτων τους, για παράδειγμα από αίτηση για έλεγχο μετρητή, μέχρι νέα σύνδεση και αίτημα χορήγησης νυχτερινού μετρητή. Για τη διευκόλυνσή τους, μπορούν να ολοκληρώσουν ταχύτερα τα αιτήματά τους με την καθοδήγηση του ψηφιακού βοηθού (chat bot).
Επιπλέον, για αναγγελία βλάβης, πέρα από τη σχετική εφαρμογή στο site, οι πολίτες μπορούν να κατεβάσουν το mobile app του ΔΕΔΔΗΕ (για iOS και Android) και να καταχωρήσουν τη βλάβη τους από το κινητό τους τηλέφωνο, μέσα σε λίγα λεπτά.
«Η πλήρης ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών, αποτελεί πάγια δέσμευση του ΔΕΔΔΗΕ, με γνώμονα τη βελτίωση της εμπειρίας των πολιτών και την απλοποίηση όλων των διαδικασιών για την ταχύτερη ικανοποίηση των αιτημάτων τους», αναφέρει ο Διαχειριστής.
Διαβάστε ακόμη:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Γιατί η μετοχή κάνει ράλι και πού οφείλονται τα νέα υψηλά 25 ετών
- ΒΣ Καρούλιας: Πού ψάχνει έξτρα τζίρο και κέρδη ο Χρήστος Αργυρού
- Κομισιόν: Απόφαση σταθμός “απενεργοποιεί” το ETS2- Τι αλλάζει για τα ορυκτά καύσιμα και τον εξηλεκτρισμό
- Το απίστευτο τρολάρισμα στον Αλέξη από τον… Χάρι Πότερ, ποια είναι η Ζωή του Μαξίμου, ο Γιάνης και το Grexit και πως έφτασε η Νίκη στη… νίκη