• Κοινωνία

    Απίστευτα περιστατικά κλοπών σε ξενοδοχεία από πελάτες: Τι λένε τα «νούμερα»

    • NewsRoom


    Aπό σαπούνια έως… tablets και έργα τέχνης μπαίνουν στο στόχαστρο πελατών ξενοδοχείων οι οποίοι παίρνουν «σουβενίρ» από τους τόπους διαμονής τους προκειμένου να τους… θυμούνται.

    Σε στοιχεία έρευνας καταδεικνύονται οι προτιμήσεις αυτές των πελατών και σύμφωνα με αυτά το 77,5% των επισκεπτών κλέβουν πετσέτες, ενώ το 65,1% μπουρνούζια. Σε ένα ποσοστό 49,3%, οι επισκέπτες των ξενοδοχείων αρπάζουν κρεμάστρες, ενώ το 39,1% αυτών προτιμά τα στυλό.

    Ένα 33,6% κλέβει μαχαιροπίρουνα, ενώ το 32,8% αυτών κλέβει καλλυντικά. Το 22% προτιμά τις μπαταρίες, ενώ υπάρχει και ένα 20% που δεν μπορεί να αντισταθεί στα έργα τέχνης. Λιγότεροι άνθρωποι (15,6%) παίρνουν μαζί τους κουβέρτες και λίγο λιγότεροι (14,3%) μαξιλάρια. Ένα 12,7% παίρνει μαζί του όταν φεύγει πιάτα.

    Κατά την ταξινόμηση των παραβατών ανά εθνικότητα, προκύπτει μια αξιοσημείωτη εικόνα. Αποδεικνύεται για παράδειγμα πως οι Γερμανοί και οι Βρετανοί επισκέπτες των ξενοδοχείων στον κόσμο προτιμούν κυρίως τις πετσέτες, τα μπουρνούζια, τα καλλυντικά και κυρίως τα προϊόντα περιποίησης.

    Σε αντίθεση, οι Αυστριακοί συνηθίζουν να παίρνουν μαζί τους πιάτα και μηχανές καφέ. Για τους Αμερικανούς, οι μπαταρίες και τα μαξιλάρια αποτελούν δέλεαρ.

    Οι Ιταλοί από την άλλη φαίνεται πως έχουν αδυναμία στα ποτήρια κρασιού, ενώ το πιστολάκι μαλλιών βρίσκεται ψηλά στην ελβετική κατάταξη. Οι Γάλλοι, εκπροσωπούν έναν λαό που προσελκύεται κυρίως από τηλεοράσεις και τηλεχειριστήρια.

    Οι Ολλανδοί επισκέπτες θεωρούν πως τα αναμνηστικά τους πρέπει πάνω απ′ όλα να έχουν πρακτικά οφέλη. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο πως ανάμεσα στα αγαπημένα τους είναι το χαρτί υγείας και οι λάμπες.

    Από την ενδιαφέρουσα μελέτη προκύπτει επίσης πως η πιθανότητα κλοπής τηλεοράσεων υψηλής ποιότητας σε ξενοδοχεία 5 αστέρων είναι 9 φορές υψηλότερη σε σύγκριση με αυτά των 4 αστέρων. Ομοίως, τα έργα τέχνης είναι δημοφιλή κυρίως στα πολυτελή ξενοδοχεία.

    Οι υπολογιστές και τα tablet μπαίνουν στο στόχαστρο επίσης πιο συχνά από ξενοδοχεία 5 αστέρων. Οι επισκέπτες των ξενοδοχείων 4 αστέρων είναι μάλλον ικανοποιημένοι με λιγότερα. Οι πετσέτες και οι κρεμάστρες τείνουν να έχουν μεγαλύτερη ζήτηση απ′ ότι σε αυτά των 5 αστέρων.



    ΣΧΟΛΙΑ