• Δελτία Τύπου

    Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Ο Ζωούλλης Μηνά τοποθετεί τη Μύκονο στο επίκεντρο του Champions League

    • NewsRoom
    Ζωούλλης Μηνά, διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

    Ζωούλλης Μηνά,


    Για μια ακόμη φορά, οι πολυεθνικές εταιρείες αποδεικνύεται ότι ενδιαφέρονται για την Ελλάδα και τη θέση της στο παγκόσμιο οικονομικό γίγνεσθαι. Ο επικεφαλής της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Ζωούλλης Μηνά, με μια κίνηση-ματ, βάζει τη Μύκονο -και κατ’ επέκταση την Ελλάδα- στο επίκεντρο της πιο δημοφιλούς αθλητικής οργάνωσης παγκοσμίως του Champions League. Έτσι, από σήμερα και για τα επόμενα τρία χρόνια, η Ελλάδα, και πιο συγκεκριμένα η Μύκονος, θα βρίσκεται στο επίκεντρο του παγκόσμιου ενδιαφέροντος, χάρη στη Heineken και την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, οι οποίες φέρνουν στην Ελλάδα το Heineken Champions Voyage.

    heineken

    Πρόκειται για μια εκδήλωση η οποία θα φιλοξενήσει 500 τυχερούς από όλο τον κόσμο, προκαλώντας τους να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία που όμοια της δεν έχουν ξαναζήσει. Πού; Μέσα σε ένα κρουαζιερόπλοιο, το οποίο θα σαλπάρει για Μύκονο και για ένα τριήμερο (3-5 Ιουνίου) θα προσφέρει σε καταναλωτές, δημοσιογράφους αλλά και αθλητές ή άλλες προσωπικότητες από το χώρο του ποδοσφαίρου, μαγικές στιγμές στο νησί των ανέμων, με αποκορύφωμα την εν πλω παρακολούθηση του τελικού του UEFA Champions League, στις 5 Ιουνίου!

    Φυσικά, για την εκδήλωση θα προηγηθεί μια ολοκληρωμένη καμπάνια σε περισσότερες από 50 χώρες. Μάλιστα, εκτιμάται ότι το φωτογραφικό περιεχόμενο, που θα έχει συλλεχθεί και προβληθεί από όλους τους προσκεκλημένους, θα ξεπεράσει τις 100 εκ. αναφορές, οι οποίες φυσικά θα αφορούν το όλο εγχείρημα και τη χώρα μας.

    Αναμφίβολα, η συμφωνία αυτή και η πραγματοποίηση της φιλοξενίας του γεγονότος από τη χώρα μας είναι πολύ σημαντική, καθώς η Heineken δείχνει έμπρακτα την ικανοποίηση της από την πορεία της εταιρείας στην Ελλάδα και είναι θετική στο ενδεχόμενο ακόμα καλύτερων συνεργασιών σε βάθος χρόνου με τη χώρα μας.

    Να σημειωθεί ότι η σημαντικότητα του εγχειρήματος φαίνεται και από το γεγονός ότι πλέον, στα ημίχρονα όλων των αγώνων της διοργάνωσης του Champions League, σε κάθε γήπεδο, θα προβάλλεται σποτάκι της χώρας και των νησιών μας, ειδικά της Μυκόνου, για να προετοιμάσει τους τυχερούς. Φέτος, είναι η πρώτη φορά που η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί μακριά από την κοσμοπολίτικη και ξακουστή Ίμπιζα, η οποία αποτελεί προορισμό πλήθος διάσημων, σχεδόν κάθε καλοκαιρινή περίοδο.

    Heineken
    Ο χώρος που κάθισαν οι διοργανωτές του γεγονότος
    Heineken
    Η αίθουσα της εκδήλωσης
    Heineken
    Η αίθουσα ξανά

    Η παρουσίαση της συμφωνίας, έγινε σήμερα το μεσημέρι και έλαβε χώρα στο DIVANI PALACE ACROPOLIS. Με μια πολύ όμορφη εκδήλωση, στην οποία παρευρέθηκε αρκετός κόσμος, ουσιαστικά το εγχείρημα “συστήθηκε”  σε όλους από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Ζωούλλη Μηνά, τον Διευθυντή Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, κ. Μηνά Μαυρακάκη, τον Γενικό Γραμματέα Τουριστικής Πολιτικής, κ. Γιώργο Τζιάλλα, τον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, κ. Γιώργο Χατζημάρκο, τον δήμαρχο της Μυκόνου, κ. Κωνσταντίνο Κουκά αλλά και τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο Navigator Travel & Tourism και μέλος Δ.Σ ΣΕΤΕ, κ. Ανδρέα Στυλιανόπουλο.

    Heineken
    Η παρουσίαση

    Το mononews ήταν εκεί και κατέγραψε το τι είπε ο κ. Μηνά, ο οποίος φάνηκε χαρούμενος και ικανοποιημένος που θα συνεργαστεί με την Μύκονο για αυτό το σπουδαίο γεγονός: «Κύριο μέλημα μας στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία όλα αυτά τα χρόνια είναι να υποστηρίζουμε τις δημιουργικές και καινοτόμες πλευρές της Ελλάδας και να δημιουργούμε δράσεις που οδηγούν στην ανάπτυξη. Εκτός από τις πρωτοβουλίες μας μέσα στη χώρα, ήρθε η στιγμή να στρέψουμε το παγκόσμιο ενδιαφέρον σε έναν από τους πιο σημαντικούς κλάδους της οικονομίας μας, τον τουρισμό. Μέσα από τη δύναμη του σήματος της Heineken διεθνώς, αλλά και της ακτινοβολίας της χορηγικής μας πλατφόρμας στο UEFA Champions League, τοποθετούμε την Ελλάδα στο επίκεντρο ενός παγκόσμιου γεγονότος, προβάλουμε την ελληνική κρουαζιέρα και αναδεικνύουμε τη χώρα μας ως έναν ακόμα πιο ελκυστικό προορισμό για όλους τους ταξιδιώτες. Πιστεύουμε στην Ελλάδα και αυτό το μοιραζόμαστε με τον κόσμο».

    Heineken
    Ο κ. Ζωούλλης Μηνά



    ΣΧΟΛΙΑ