• Δελτία Τύπου

    Η Coca-Cola στην Ευρώπη ανακοινώνει την επερχόμενη δοκιμή του πρώτου της πρωτότυπου μπουκαλιού από χαρτί

    • NewsRoom


    Η Coca-Cola στην Ευρώπη θα δοκιμάσει το πρώτο της πρωτότυπο μπουκάλι από χαρτί.

    Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί ένα ακόμη βήμα προς την εκπλήρωση του παγκόσμιου οράματος της The Coca-Cola Company για την επίτευξη ενός «κόσμου χωρίς απορρίμματα», στο οποίο η εταιρεία έχει δεσμευτεί να διασφαλίσει ότι όλες οι συσκευασίες της θα συλλέγονται, θα ανακυκλώνονται ή θα επαναχρησιμοποιούνται έως το 2030.

    Το νέο πρωτότυπο χάρτινο μπουκάλι αναπτύχθηκε μέσα από τη συνεργασία μεταξύ επιστημόνων στα εργαστήρια Έρευνας και Ανάπτυξης της Coca-Cola στις Βρυξέλλες και της Paper Bottle Company (Paboco).

    Η τεχνολογία που αναπτύχθηκε από την Paboco έχει σχεδιαστεί για τη δημιουργία 100% ανακυκλώσιμων φιαλών κατασκευασμένων από ξύλο βιώσιμης προέλευσης με υλικό φράγματος βιολογικής βάσης ικανό να αντιστέκεται σε υγρά, CO2 και οξυγόνο, και κατάλληλο για υγρά προϊόντα, όπως ανθρακούχα και μη ανθρακούχα ποτά, προϊόντα ομορφιάς και πολλά άλλα. Το τρέχον πρωτότυπο αποτελείται από ένα περίβλημα από χαρτί με ανακυκλώσιμη (όπου η τεχνολογία είναι διαθέσιμη) πλαστική επένδυση και καπάκι. Ο απώτερος στόχος είναι ένα μπουκάλι που μπορεί να ανακυκλωθεί ως χαρτί.

    «Η δοκιμή που ανακοινώνουμε σήμερα αποτελεί ορόσημο για την προσπάθειά μας να αναπτύξουμε ένα χάρτινο μπουκάλι», δήλωσε η Daniela Zahariea, Διευθύντρια Technical Supply Chain & Innovation της Coca-Cola στην Ευρώπη. «Οι άνθρωποι αναμένουν ότι η Coca-Cola θα αναπτύξει και θα φέρει στην αγορά νέους, καινοτόμους και βιώσιμους τύπους συσκευασιών. Γι’ αυτό συνεργαζόμαστε με ειδικούς, όπως η Paboco, πειραματιζόμαστε ανοιχτά και διεξάγουμε αυτή την πρώτη δοκιμή στην αγορά. Είναι μέρος της επίτευξης των στόχων μας στον κόσμο χωρίς απορρίμματα», είπε.

    Η δοκιμή έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2021 και θα περιλαμβάνει το φυτικό ποτό AdeZ της The Coca-Cola Company, το οποίο θα προσφέρεται σε 2.000 καταναλωτές στην Ουγγαρία μέσω της συνεργασίας με το Kifli.hu – ενός από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα online παντοπωλεία της Ουγγαρίας.

    Το λανσάρισμα είναι ένα σημαντικό βήμα για να δούμε πώς λειτουργεί το πρωτότυπο της χάρτινης συσκευασίας και πώς αντιδρούν οι καταναλωτές, σύμφωνα με τον Stijn Franssen, Διευθυντή EMEA R&D Packaging Innovation της Coca-Cola στην Ευρώπη.

    Το πρωτότυπο της χάρτινης συσκευασίας είναι 100% ανακυκλώσιμο (όπου η τεχνολογία είναι διαθέσιμη) και επί του παρόντος αποτελείται από ένα περίβλημα από χαρτί, με ανακυκλώσιμη πλαστική επένδυση και καπάκι. Ο κ. Franssen είπε ότι η συνεργασία της Εταιρείας με την Paboco επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ενός χάρτινου μπουκαλιού που θα μπορεί να ανακυκλωθεί πλήρως ως χαρτί.

    «Αυτή η δοκιμή θα μας δώσει πολύτιμες γνώσεις και πληροφορίες», δήλωσε ο κ. Franssen. «Θα δούμε πώς λειτουργεί το πρωτότυπο χάρτινο μπουκάλι ως συσκευασία και τι πιστεύουν και αισθάνονται οι καταναλωτές γι’ αυτό. Αυτό είναι ένα συναρπαστικό βήμα προς τα εμπρός για εμάς, καθώς σημαίνει ότι είμαστε έξω από το εργαστήριο, στον πραγματικό κόσμο. Έτσι, για πρώτη φορά, οι καταναλωτές θα πίνουν πραγματικά ένα από τα προϊόντα μας, από έναν δυνητικά νέο τύπο χάρτινης συσκευασίας», πρόσθεσε.

    Διαβάστε επίσης:

    Αλ. Σδούκου: Πακέτο €2,5 εκατ. για τις Ενεργειακές Κοινότητες της Δυτικής Μακεδονίας εντός του 2021

    Στασινός (ΤΕΕ): Η χώρα να κάνει περισσότερα για την ενεργειακή μετάβαση σε πράσινα καύσιμα

    Νέα γερή οικονομική ενίσχυση για τον πολιτισμό που δοκιμάζεται,΄ύψους €14 εκατ.

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ