F

Πολιτική

Η βρετανική κυβέρνηση μπλόκαρε το κανάλι του Putin. Πάγωσε όλους τους λογαριασμούς του Russia Today (video)


Η κυβέρνηση της Theresa May αποφάσισε να προχωρήσει στο πάγωμα όλων των τραπεζικών λογαριασμών του “Russia Today” (RT), του διεθνούς δικτύου του Vladimir Putin, στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η αρχισυντάκτρια του τηλεοπτικού δικτύου, Margarita Simonyan, έγραψε μέσω Twitter ότι “Οι λογαριασμοί μας στο Ηνωμένο Βασίλειο έκλεισαν. Όλοι. Και αυτή η απόφαση δεν αναθεωρείται”, ενώ πρόσθεσε “Ζήτω η ελευθερία του λόγου!”.

Η Simonyan δεν εξήγησε τους λόγους που η βρετανική κυβέρνηση προέβη σε αυτή την αιφνιδιαστική κίνηση και αποφάσισε να παγώσει τους λογαριασμούς της ρωσικής κρατικής τηλεόρασης. Μια δήλωση στην επίσημη ιστοσελίδα του καναλιού αναφέρει ότι η τράπεζα National Westminster Bank (NatWest) ενημέρωσε το RT UK ότι “το δίκτυο δεν είναι πλέον ανάμεσα στους πελάτες μας”.

Σε ένα γράμμα στα γραφεία του καναλιού στο Λονδίνο η τράπεζα υποστήριξε ότι “Πρόσφατα διενεργήσαμε μια αναθεώρηση των τραπεζικών σας λογαριασμών που διατηρείτε σε μας και οδηγηθήκαμε στο συμπέρασμα ότι δε θα συνεχίσουμε να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας”.

Η τράπεζα επίσης ανακοίνωσε ότι ο όμιλος Royal Bank of Scotland, του οποίου είναι μέλος η NatWest, αρνήθηκε να εξυπηρετήσει το Russia Today.

“Δε γνωρίζουμε το γιατί συνέβη αυτό, καθώς ούτε χτες ούτε προχτές, αλλά ούτε και ένα μήνα πριν δε συνέβη κάτι το συγκλονιστικό σε μας, ούτε μας απείλησε κανείς. Υποθετικά, αυτή η κίνηση μπορεί να έχει να κάνει με τις νέες κυρώσεις των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου στη Ρωσία, οι οποίες θα ανακοινωθούν σύντομα. Αλλά μπορεί και όχι. Το νομικό μας τμήμα έχει αναλάβει το ζήτημα πια”, δήλωσε η αρχισυντάκτρια του RT στην ιστοσελίδα RBK.

Σε ένα post στο Facebook, η εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών, Maria Zakharova, δήλωσε ότι “Η Βρετανία, στο δρόμο της εξόδου της από την Ευρωπαϊκή Ένωση, εγκατέλειψε όλες τις δεσμεύσεις της για την προστασία της ελευθερίας του λόγου”.

Το δίκτυο “Russia Today”, είναι ένα ειδησεογραφικό κανάλι και ιστοσελίδα που χρηματοδοτείται από τον Ρώσο Πρόεδρο, Vladimir Putin. Στο παρελθόν, είχε δεχτεί κυρώσεις από την Ofcom για κατευθυνόμενες και αναληθείς πληροφορίες σχετικά με τις συγκρούσεις στην Ουκρανία και τη Συρία, ενώ νωρίτερα το 2016, το RT κατηγορήθηκε ότι λογόκρινε υλικό από τις επιθέσεις ρωσικών μαχητικών στη Συρία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: “Η Θράκη είναι ελληνική”. Άμεση η απάντηση του ΥΠΕΞ στις προκλήσεις Ερντογάν

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Φλερτάρει» με Nova ο Ιβάν Σαββίδης – Πιέζει το Μαξίμου για συμφωνία

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:

http://www.mononews.gr/chrimatistirio-metochon-tou-siriza-nikites-ke-ittimeni-apo-sinedrio/82939

mononews_contest 1 year


ΣΧΟΛΙΑ