ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ταξί σε λεωφορειολωρίδες: Το μήλον της έριδος κυβέρνησης και ΣΑΤΑ και ο «εμφύλιος» Κυρανάκη-Οικονόμου
Την δική του απάντηση έδωσε ο Βασίλης Οικονόμου στον Κωνσταντίνο Κυρανάκη, με αφορμή δηλώσεις του τελευταίου σε ΜΜΕ περί «ψηφοθηρικής συμπεριφοράς» του Οικονόμου, εξαιτίας της αποδοχής αιτημάτων των οδηγών ταξί στο παρελθόν.
Ο Βασίλης Οικονόμου ξεκαθαρίζει ότι πράγματι είχε υπάρξει συμφωνία με την προηγούμενη πολιτική ηγεσία για την είσοδο έμφορτων ταξί στις λεωφορειολωρίδες, ρύθμιση που είχε ήδη ενσωματωθεί στο άρθρο 52 του νέου ΚΟΚ. Ωστόσο, μετά τον ανασχηματισμό, είναι απολύτως θεμιτό η νέα ηγεσία, να επανεξετάσει το άρθρο και να κριθεί για την τελική απόφαση.
Ακολουθεί η αναλυτική ανακοίνωση:
«Κατ’ αρχήν σχετικά με την ένταση της διαμαρτυρίας των ιδιοκτητών και οδηγών ταξί σήμερα, πιστεύω ότι πρέπει να μάθουμε όλοι, φορείς και κλάδοι, ότι έχουμε κάθε δικαίωμα να διεκδικούμε συζητώντας με επιχειρήματα και να τηρούμε τους κανόνες της δημόσιας συζήτησης ακόμα και όταν δεν υιοθετούνται οι προτάσεις μας. Στο τέλος αυτός που έχει την ευθύνη και κρίνεται για το τι θα υιοθετηθεί ή όχι είναι η εκάστοτε πολιτική ηγεσία κάθε Υπουργείου και η εκάστοτε κυβέρνηση εν γένει.
Ως προς τα πραγματικά γεγονότα ο κ Λυμπερόπουλος όντως είχε «συμφωνία με την προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών». Είχαμε υιοθετήσει την πρότασή τα έμφορτα ταξί να μπορούν να εισέρχονται στη λεωφορειολωρίδα και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι στο αρθρ. 52 του ΚΟΚ που απέστειλε το Υπουργείο Μεταφορών πριν τον ανασχηματισμό στην Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης προς κατάθεση και ψήφιση, διατυπώνεται ρητά ότι μετά από μελέτη, ο εκάστοτε Υπουργός Μεταφορών θα μπορεί να ορίσει τον τρόπο για το πώς θα εισέρχονται τα ταξί στις λεωφορειολωρίδες.
Παρά ταύτα το γεγονός ότι έγινε ανασχηματισμός προ της ψήφισης του ΚΟΚ και η τωρινή πολιτική ηγεσία αποφάσισε να ξαναδεί το συγκεκριμένο άρθρο και να το αναμορφώσει όπως αποφασίσει είναι δικαίωμά της. Η τελική απόφαση του κ. Κυρανάκη αλλά και η τελική απόφαση της Κυβέρνησης για το τι εν τέλει θα υιοθετηθεί και θα προωθηθεί προς ψήφιση, ομοίως θα κριθούν.
Όσον αφορά τον κ Κυρανάκη και τις δηλώσεις σε ΜΜΕ σήμερα αφήνοντας υπόνοιες για «ψηφοθηρική συμπεριφορά μου» λόγω της αποδοχής του αιτήματος των οδηγών και ιδιοκτητών ταξί την αφήνω ασχολίαστη όπως της αξίζει. Όμως στα 57 μου έτη και εκλεγμένος πριν από 25 χρόνια στο κοινοβούλιο απογοητεύομαι και στεναχωριέμαι όταν βλέπω ότι νέοι βουλευτές 4-5 ετών μόλις τους εμπιστευτούν μια θέση εξουσίας φέρονται αλαζονικά και γίνονται κριτές των πάντων. Άλλωστε η παρορμητικότητα συνδυασμένη με την απειρία οδηγεί σε αστοχίες… ας το αφήσουμε λοιπόν….».
Διαβάστε επίσης:
Γαλλία: Απαγορεύεται το κάπνισμα στις παραλίες, τα πάρκα, έξω από σχολεία από 1η Ιουλίου
Βουλγαρία: Έχει ευρεία διεθνή υποστήριξη, δηλώνει ο υπουργός Ενέργειας Στάνκοφ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
