ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μουρεσάν: «Η Ελλάδα έχει αναδειχθεί σε εξαιρετικό παράδειγμα στην εφαρμογή του Μηχανισμού Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας»
Την άποψή του ότι ο στόχος για την επίτευξη πρωτογενών πλεονασμάτων στο 3,5% για δέκα χρόνια από την Ελλάδα θα πρέπει να μειωθεί, εξέφρασε ο πρόεδρος του Eurogroup Γερούν Ντάισελμπλουμ. Σε ομιλία του στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, ο κ. Ντάισελμπλουμ τόνισε ότι η Ελλάδα έχει καταφέρει πολλά τα τελευταία χρόνια, παρόλα αυτά δήλωσε ότι η ολοκλήρωση της δεύτερης αξιολόγησης έχει καθυστερήσει αλλά μπορεί να υπάρξει σύντομα συμφωνία.
«Ελπίζω πριν το τέλος του επόμενου μήνα να έχουμε καταλήξει σε συμφωνία και με όλους τους θεσμούς, ώστε η Ελλάδα να ακολουθήσει τις υπόλοιπες χώρες στον δρόμο της οικονομικής ανάπτυξης» τόνισε ο πρόεδρος του Eurogroup.
Ο κ. Ντάισελμπλουμ δήλωσε ακόμα ότι ο Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Σταθερότητας μπορεί να εξελιχθεί σε ένα Ευρωπαϊκό Νομισματικό Ταμείο, κάτι το οποίο ήδη βρίσκεται υπό εξέταση.
Απολογία για τους άστατους Νοτιοευρωπαίους
Σε απολογητική θέση, τόσο για τις δηλώσεις του στην εφημερίδα FAZ που αφορούσαν στα “ποτά και τις γυναίκες” και προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις από τους ευρωβουλευτές, με πολλούς από αυτούς να ζητούν μέχρι και την παραίτησή του, όσο και από την άρνησή του να συμμετάσχει στην στη συζήτηση για την πορεία της αξιολόγησης του ελληνικού προγράμματος στις 4 Απριλίου στην Ολομέλεια του ΕΚ, βρέθηκε ο πρόεδρος του Eurogroup Γερούν Ντάισελμπλουμ. Μιλώντας σήμερα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, στις Βρυξέλλες, ο κ. Ντάισελμπλουμ τόνισε για ακόμη μία φορά ότι ποτέ του δεν είχε σκοπό να προσβάλει κανέναν, ενώ αναφορικά με την απουσία του από την Ολομέλεια του Σώματος πριν από περίπου 20 ημέρες, υποστήριξε ότι υπήρχαν λόγοι για τους οποίους αναγκάστηκε να απουσιάσει.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ά. Γεωργιάδης: Οι δεσμεύσεις στη φαρμακοβιομηχανία και η είδηση της ημέρας
- Η Ινδία εξαπέλυσε επίθεση κατά του πακιστανικού τμήματος του Κασμίρ – Θα απαντήσουμε λέει το Πακιστάν
- Πώς ο Σταύρος Τάκη βούλιαξε τη «Speedex» – Απολύσεις απειλές και απεργίες
- Τρακάρισμα με ηλεκτρικό αυτοκίνητο – Ολα όσα πρέπει να ξέρετε
