Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Την πλήρη απογοήτευση του για τη συνάντηση των περιφερειαρχών με τον υπουργό Εσωτερικών, Πάνο Σκουρλέτη, εξέφρασε με ανάρτησή του στο Facebook ο Κώστας Μπακογιάννης.

«Δυόμιση χαμένες ώρες με τον κ. Σκουρλέτη σε έναν διάλογο παρωδία για την αυτοδιοίκηση. 100% αλαζονεία, προκατάληψη και ιδεοληψία, 0% ουσία. Τζάμπα κόπος. Στου κουφού την πόρτα…», έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας.

Η συνάντηση έγινε μετά από πρόσκληση του υπουργού για συζήτηση-υποβολή πρόσθετων παρατηρήσεων επί του νέου σχεδίου νόμου πρόγραμμα «Κλεισθένης».

Δείτε τη δημοσίευση:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Με πολυπληθή εκπροσώπηση η ΝΔ στο Athens Pride

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η απάντηση του Καμπόσου στον Μητσοτάκη: «δεν αισθάνομαι ότι έχω διαπράξει κάποιο έγκλημα»

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ο Κυριάκος Μητσοτάκης διέγραψε τον δήμαρχο Άργους, Δημήτρη Καμπόσο από τη ΝΔ