Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Τετραπλασιάστηκαν τα ραντεβού για πρώτη δόση του εμβολίου από πολίτες άνω των 60 ετών, μετά τις χθεσινές ανακοινώσεις του πρωθυπουργού περί υποχρεωτικότητας σε αυτές τις ηλικίες.

Όπως δήλωσε στον ΣΚΑΪ, ο γενικός γραμματέας συντονισμού της κυβέρνησης, Θανάσης Κοντογεώργης, από χτες έχουν κλειστεί 10.000 ραντεβού για εμβολιασμό με την πρώτη δόση από πολίτες ηλικίας 60 ετών και άνω, όταν το προηγούμενο διάστημα ο μέσος όρος των ραντεβού δεν ξεπερνούσε τα 2.600.

Ο κ. Κοντογεώργης διευκρίνισε ότι θα πρέπει να έχει γίνει τουλάχιστον η πρώτη δόση έως τις 16 Ιανουαρίου, για να μην επιβληθεί το πρόστιμο των 100 ευρώ.

Διαβάστε ακόμη: