array(0) {
}
        
    
Menu
1.7%
Τζίρος: 187.13 εκατ.

Ά. Γεωργιάδης: Τι έρχεται για φάρμακα υψηλού κόστους και δωρεάν απογευματινά χειρουργεία

Comments

Με μία βουτιά 10,5% έκανε ποδαρικό στη νέα χρονιά ο δείκτης BDI (Baltic Dry Index) καταγράφοντας τη μεγαλύτερη ημερήσια ποσοστιαία πτώση των τελευταίων έξι ετών. Ο συγκεκριμένος δείκτης που παρακολουθεί τα ναύλα στα πλοία capesize, panamax και supramax που μεταφέρουν εμπορεύματα ξηρού φορτίου, υποχώρησε στις 976 μονάδες, το χαμηλότερο επίπεδο από το Μάιο 2019.

Σύμφωνα με το Reuters, ο BDI έχει υποχωρήσει κατά 61% από το υψηλό αρκετών ετών που σημείωσε το Σεπτέμβριο 2019, όταν έφτασε στις 2.518 μονάδες, ενώ έκλεισε στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς κατά 14% χαμηλότερα.

Στο σύνολο της η αγορά ξηρού φορτίου υποχωρεί λόγω της αύξησης του στόλου αλλά και της στασιμότητας που παρουσίασε η ζήτηση κατά την εορταστική περίοδο, ωστόσο τα ναύλα αναμένεται να κινηθούν ανοδικά μόλις ευθυγραμμιστούν με το κόστος των καυσίμων χαμηλά περιεκτικότητας σε θείο, υποστηρίζει ο αναλυτής Randy Giveans της Jefferies.

Από την πλευρά του ο αναλυτής της Evercore ISI, Jonathan Chappell σχολιάζοντας την πρόσφατη υποχώρηση της συγκεκριμένης αγοράς υποστήριξε ότι δεν θα αποτελέσει έκπληξη η συνέχιση του συγκεκριμένου δυσμενούς momentum.

Σε ανάλυση της Value Investor’s Edge για τις προοπτικές της αγοράς ξηρού φορτίου το 2020, που επιμελήθηκε ο οικονομολόγος James Catlin, αναφέρεται ότι ο προβληματισμός που υπάρχει για τη ζήτηση σε συνδυασμό με το πρόγραμμα των παραδόσεων, το πιο πιθανό είναι να διατηρήσουν το δείκτη BDI κάτω από το υψηλό του 2019.

Από την πλευρά της προσφοράς, οι προσαρμογές για την εφαρμογή του slow steaming, οι αποσύρσεις πλοίων για την εγκατάσταση scrubbers και η αύξηση των διαλύσεων που αναμένονται στις αρχές του νέου έτους μπορεί να την περιορίσουν. Ωστόσο, όσο περνά ο καιρός αυτοί οι ανασταλτικοί παράγοντες θα εκλείψουν.

Ο μεγάλος αστάθμητος παράγοντας για την αγορά ξηρού φορτίου το 2020 είναι αν θα επιτευχθεί λύση για τη λήξη του εμπορικού πολέμου και ποια θα είναι αυτή, αφού θα επηρεάσει τη διακίνηση των προϊόντων.

Στις εισηγμένες ναυτιλιακές που ασχολούνται με τη μεταφορά ξηρού φορτίου περιλαμβάνονται οι Eagle Bulk, Genco, Scorpio Bulkers, Golden Ocean, καθώς και οι ελληνικών συμφερόντων Diana Shipping, EuroDry, Navios Maritime Partners, Safe Bulkers, Seanergy και Star Bulk.

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 3,54 εκατ. δολάρια
Η Πελώνη και ο ΚΜ, οι εκπλήξεις σε METLEN και Alter Ego, η Grivalia, η κ. Στράφτη και ένας περίεργος διαγωνισμός, ποιοι πήγαν στο κάλεσμα του Πιέρ, και το exclusive lunch της Χριστιάννας Βαρδινογιάννη
Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 5,93 εκατ. δολάρια

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ά. Γεωργιάδης: Τι έρχεται για φάρμακα υψηλού κόστους και δωρεάν απογευματινά χειρουργεία
Το αδιέξοδο που έρχεται στην παγκόσμια οικονομία
Πώς ο Σάμι Φάις «ανέστησε» την Καλογήρου
Alpha Bank: Ιστορικό ρεκόρ κερδών και αναβαθμίσεις ενόψει από τους διεθνείς οίκους
ΒΟΑΚ: Πώς θα υλοποιηθεί το εμβληματικό έργο που θα συνδέσει όλη την Κρήτη – Το χρονοδιάγραμμα
Τι είδε ο Παπασταύρου στο Τέξας: Τι σημαίνει η συνεργασία με τους κολοσσούς Cheniere, Chevron, Exxon
Τα 30 εκατ. του Ιβάν, η αγωνία του Ζούλα, το δράμα της Δανάης, τι αλλάζει στην ΕΡΤ και μια ηχηρή μεταγραφή από τον Μαρινάκη
Forbes: Πώς επηρέασε τους 10 πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου ο ταραγμένος Απρίλης – Πού βρίσκονται Mασκ, Μπέζος και Αρνό
Μενούνος: Πώς Κούβελος και Χανδακάς έφεραν στην Ελλάδα την πανέμορφη ηθοποιό – Η Μαρία της Διασποράς, από τα Dunkin’ Donuts στα Emmy
Ενα καλό νέο από ΗΠΑ, τι φοβάται η ΕΥΠ, «επεισόδιο» Ζωής – Σοφίας, το… Challenge για τον Πίνατ και ο… έρως πολιτικού με νεαρά