array(0) {
}
        
    
Menu
-0.58%
Τζίρος: 229.57 εκατ.

Η δίκη της Κιάρα Φεράνι: Από fashion icon πρωταγωνίστρια στις αίθουσες των δικαστηρίων

Comments

Με μία βουτιά 10,5% έκανε ποδαρικό στη νέα χρονιά ο δείκτης BDI (Baltic Dry Index) καταγράφοντας τη μεγαλύτερη ημερήσια ποσοστιαία πτώση των τελευταίων έξι ετών. Ο συγκεκριμένος δείκτης που παρακολουθεί τα ναύλα στα πλοία capesize, panamax και supramax που μεταφέρουν εμπορεύματα ξηρού φορτίου, υποχώρησε στις 976 μονάδες, το χαμηλότερο επίπεδο από το Μάιο 2019.

Σύμφωνα με το Reuters, ο BDI έχει υποχωρήσει κατά 61% από το υψηλό αρκετών ετών που σημείωσε το Σεπτέμβριο 2019, όταν έφτασε στις 2.518 μονάδες, ενώ έκλεισε στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς κατά 14% χαμηλότερα.

Στο σύνολο της η αγορά ξηρού φορτίου υποχωρεί λόγω της αύξησης του στόλου αλλά και της στασιμότητας που παρουσίασε η ζήτηση κατά την εορταστική περίοδο, ωστόσο τα ναύλα αναμένεται να κινηθούν ανοδικά μόλις ευθυγραμμιστούν με το κόστος των καυσίμων χαμηλά περιεκτικότητας σε θείο, υποστηρίζει ο αναλυτής Randy Giveans της Jefferies.

Από την πλευρά του ο αναλυτής της Evercore ISI, Jonathan Chappell σχολιάζοντας την πρόσφατη υποχώρηση της συγκεκριμένης αγοράς υποστήριξε ότι δεν θα αποτελέσει έκπληξη η συνέχιση του συγκεκριμένου δυσμενούς momentum.

Σε ανάλυση της Value Investor’s Edge για τις προοπτικές της αγοράς ξηρού φορτίου το 2020, που επιμελήθηκε ο οικονομολόγος James Catlin, αναφέρεται ότι ο προβληματισμός που υπάρχει για τη ζήτηση σε συνδυασμό με το πρόγραμμα των παραδόσεων, το πιο πιθανό είναι να διατηρήσουν το δείκτη BDI κάτω από το υψηλό του 2019.

Από την πλευρά της προσφοράς, οι προσαρμογές για την εφαρμογή του slow steaming, οι αποσύρσεις πλοίων για την εγκατάσταση scrubbers και η αύξηση των διαλύσεων που αναμένονται στις αρχές του νέου έτους μπορεί να την περιορίσουν. Ωστόσο, όσο περνά ο καιρός αυτοί οι ανασταλτικοί παράγοντες θα εκλείψουν.

Ο μεγάλος αστάθμητος παράγοντας για την αγορά ξηρού φορτίου το 2020 είναι αν θα επιτευχθεί λύση για τη λήξη του εμπορικού πολέμου και ποια θα είναι αυτή, αφού θα επηρεάσει τη διακίνηση των προϊόντων.

Στις εισηγμένες ναυτιλιακές που ασχολούνται με τη μεταφορά ξηρού φορτίου περιλαμβάνονται οι Eagle Bulk, Genco, Scorpio Bulkers, Golden Ocean, καθώς και οι ελληνικών συμφερόντων Diana Shipping, EuroDry, Navios Maritime Partners, Safe Bulkers, Seanergy και Star Bulk.

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Με δύο ναυλώσεις πλοίων εξασφάλισε έσοδα 12,55 εκατ. δολαρίων
Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε 10,93 εκατ. δολάρια με δύο αυξημένες ναυλώσεις πλοίων
Σεμίραμις Παληού: Ανοιχτή σε εξαγορά ή συγχώνευση με την Genco

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ενεργειακή χρυσή εποχή ή νέο πάρτι με τα λεφτά των επόμενων;
Αλέξης Τσίπρας στην Ιθάκη ή Χάρι Πότερ στο Χόγκουαρτς;
Καραμανλής και Σαμαράς άνοιξαν τον δρόμο της εσωτερικής φθοράς
Πιερρακάκη και Σκέρτσο, δείτε τι κάνουν τα Ταχυδρομεία σε ΗΠΑ, Καναδά και Λονδίνο
Στο κατώφλι της επόμενης έκρηξης: Η αγορά που κυνηγά την αθανασία του πρώτου
Χάρης Παμπούκης για τον Γιάννη Παράσχη: Υπόδειγμα σύγχρονου μάνατζερ
ΕΛΤΑ: Η υποκρισία της σύγκρουσης
Απολαμβάνοντας Μιλένα Αποστολάκη
«Πουλήστε τα ΕΛΤΑ με 1 ευρώ για να τελειώνουμε» – Άρθρο παρέμβαση
Η πρέσβης και τα μπουζούκια