• The Wiseman

    Η Globo ζει!!!

    • The Wiseman
    the wise man

    the wise man


    Τα στοιχήματα για τον ΟΛΘ και η Mamidoil: Επειτα από δύο αναβολές είναι λογικό να υπάρχουν και κάποιοι που παραμένουν επιφυλακτικοί για το αν θα υπογραφεί σήμερα η συμφωνία πώλησης του ΟΛΘ στο επενδυτικό σχήμα DIEP – Terminal Link – όμιλος Σαββίδη. Η υπόθεση με την εγγυητική επιστολή από τη ρωσική τράπεζα που κρατικοποιήθηκε ήταν το τελευταίο επεισόδιο στο πολύμηνο σήριαλ.

    Ακόμα και αν κλείσει σήμερα το θέμα του ΟΛΘ, θα μείνει ανοικτό ένα ακόμα μεγάλο μέτωπο στην Θεσσαλονίκη. Η έγκριση της συμφωνίας εξυγίανσης της Mamidoil με τη μεταβίβαση της εταιρείας στην αυστριακή Cetracore Energy στην οποία συμμετέχουν, επίσης, ρωσικά συμφέροντα. Χθες οι εργαζόμενοι της Mamidoil, μέσω δελτίου τύπου που μοίρασε η εταιρεία δημοσίων σχέσεων που έχουν προσλάβει οι Αυστριακοί, προειδοποίησαν πως αν δεν εγκριθεί η συμφωνία μέχρι 31 Δεκεμβρίου, τότε μπορεί να τιναχτεί στον αέρα. Τι λένε άραγε οι αμερικανοί για το συγκεκριμένο deal; Μήπως ανησυχούν πως οι Ρώσοι, εκτός από τον ΟΛΘ, θα βάλουν πόδι και στις εγκαταστάσεις της Mamidoil στο Καλοχώρι; Μα «δεν υπάρχουν Ρώσοι», όπως δηλώνουν και οι νέοι μεγαλομέτοχοι του ΟΛΘ!

    Η Globo ζει!

    Θυμάστε την αλήστου μνήμης ελληνικών συμφερόντων Globo Plc, την οποία πέταξαν με τις κλωτσιές οι Βρετανοί από το χρηματιστήριο του Λονδίνου στα τέλη του 2015 όταν διαπιστώθηκε πως φούσκωνε τα οικονομικά της αποτελέσματα; Η κατάρρευση της βρετανικής εταιρείας είχε συμπαρασύρει και την κατά 49% ελεγχόμενη Globo Technologies στην Ελλάδα, στην οποία επίσης διαδραμάτιζε καίριο ρόλο ο διευθύνων σύμβουλος της πρώτης Κωστής Παπαδημητρακόπουλος.

    Μαθαίνουμε πως η νέα διοίκηση της  πρώην Globo Technologies (μετονομάστηκε σε Security & Technologies Evolution Ανώνυμη Εταιρεία Ιδιωτική Επιχείρηση Παροχής Υπηρεσιών Ασφαλείας), στην οποία δεν εμφανίζεται ο κ. Παπαδημητρακόπουλος, πέτυχε τη συναίνεση των ομολογιούχων και της Εθνικής Τράπεζας και κατέθεσε αίτηση προστασίας από τους πιστωτές με βάση το άρθρο 106δ του πτωχευτικού κώδικα. Ποιοι είναι οι ομολογιούχοι; Αγνωστον, αλλά εκπροσωπούνται από την Global Money Managers. Επικεφαλής της πρώην Globo Technologies είναι σήμερα ο κ. Ανδρέας Μπέκιος γνωστός από τη θητεία του σε Παναθηναϊκό και ΑΕΚ καθώς και στη Nova. Ευχόμαστε καλή τύχη!

    Η κυβέρνηση των τροπολογιών

    Ψάχνουν στη Νέα Δημοκρατία για να βρουν ποιους αφορά η τροπολογία μείωσης των προσαυξήσεων σε φορολογικά πρόστιμα που κατέθεσαν από το υπουργείο Οικονομικών σε άσχετο σχέδιο νόμου του υπουργείου Δικαιοσύνης. Συγκεριμένα στο σχέδιο νόμου για την θεραπεία  ατόμων που απαλλάσσονται από την ποινή λόγω ψυχικής ή διανοητικής διαταραχής που ψηφίζεται σήμερα.

    Ο ταπεινός σχολιογράφος σας προτρέπει την αντιπολίτευση να μελετήσει και το προς ψήφιση σχέδιο νόμου «Αδειοδότηση διαστημικών δραστηριοτήτων – Καταχώριση στο Εθνικό Μητρώο Διαστημικών Αντικειμένων – Ίδρυση Ελληνικού Διαστημικού Οργανισμού και λοιπές διατάξεις».

    Σ’ αυτό το σχέδιο νόμου δεν κατατέθηκε ούτε μία, ούτε πέντε, ούτε δέκα τροπολογίες, αλλά είκοσι. Η θεματολογία ξεκινά από τη παράταση του ακαταδίωκτου της κρατικής Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα (ΕΑΣ) και τη λειτουργία του περίφημου «Μητρώου Πολιτών» με το οποίο επιχειρείται η εκκαθάριση των εκλογικών καταλόγων (με ψηφιοποίηση στοιχείων από δημοτολόγια και ληξιαρχεία). Φτάνει μέχρι τη νέα χαριστική ρύθμιση στις ΠΑΕ για παράταση, κατά ένα χρόνο (την 31η Δεκεμβρίου 2018) στην έναρξη λειτουργίας της ηλεκτρονικής κάρτας φιλάθλου και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα γήπεδα ώστε να καταπολεμηθεί η βία. Μέχρι και ρυθμίσεις που αφορούν την ΕΥΠ έχουν στριμώξει στο σχέδιο νόμου! Διαφάνεια και λογοδοσία…

    Δικαίωση Χρ. Σπίρτζη για τη BEAT!

    Ακόμα και αν το είχε συμφωνήσει ο υπουργός Υποδομών με το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, η χθεσινή απόφαση για την UBER (που στην πραγματικότητα επηρεάζει και την BEAT) δεν θα μπορούσε να είναι ευνοϊκότερη! Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο θεωρεί πως υπηρεσίες όπως η UBER και η BEAT είναι «εταιρείες ταξί» και όχι «ενδιάμεσοι που παρέχουν υπηρεσίες της κοινωνίας της πληροφορίας». Συνεπώς οι κυβερνήσεις μπορούν να καθορίζουν το πλαίσιο λειτουργίας τους, αρκεί να τηρούν την ευρωπαϊκή νομοθεσία για τις μεταφορές, τον ανταγωνισμό, κ.α. Οσο για τις ανακοινώσεις της BEAT, ουδείς τις παίρνει πλέον στα σοβαρά! Ούτε οι παρεμβάσεις του διευθύνοντος συμβούλου Ν. Δρανδάκη στο Facebook φαίνεται πως συγκινούν κανέναν. Απαραίτητη διευκρίνηση: Αναφερόμαστε στο σχέδιο νόμου Σπίρτζη, που φαίνεται πως στηρίζει η χθεσινή απόφαση, και όχι στις δηλώσεις του υπουργού για τα φορολογικά και άλλα θέματα της BEAT.



    ΣΧΟΛΙΑ