Πολιτική

Χάρης Θεοχάρης: «Ανοίγουμε πανιά» στον τουρισμό με πέντε ζώνες άμυνας – Τα νέα σποτ της καμπάνιας για τον τουρισμό

  • NewsRoom
Χάρης Θεοχάρης, υπουργός Τουρισμού

Χάρης Θεοχάρης, υπουργός Τουρισμού


«Ανοίγουμε την ελληνική τουριστική βιομηχανία, επαναφέρουμε την Ελλάδα στο ευρωπαϊκό και παγκόσμιο προσκήνιο, ως τόπο ταυτόσημο με την φιλοξενία και την ασφάλεια», ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης στην εκδήλωση για το ασφαλές άνοιγμα του τουρισμού από την Παρασκευή 14 Μαΐου.

Ο κ. Θεοχάρης ανέφερε πως ο ελληνικός τουρισμός απέδειξε το 2020 πως μπορεί να κερδίζει τις δύσκολες μάχες, καθώς υποδέχθηκε με σχέδιο και ασφάλεια τους ξένους επισκέπτες. Κάτι που επιβεβαιώθηκε και από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Τουρισμού, όπου η Ελλάδα αναδείχθηκε σαν πρωτοπόρος στο άνοιγμα του τουριστικού κλάδου το 2020.

Τώρα, το μεγάλο στοίχημα για το 2021, ανέφερε ο κ. Θεοχάρης θα είναι να αναδείξουμε αυτά που μας κάνουν μοναδικούς. Όπως ανέφερε, όλο το προηγούμενο διάστημα υπήρξε μεγάλη προσπάθεια, με συνεχείς προσαρμογές και προσθήκες, για να μπορέσουμε να ανοίξουμε με ασφάλεια. «Είμαστε όμως έτοιμοι, με επιλογές για κάθε ενδεχόμενο. Με ευέλικτα αλλά αυστηρά πρωτόκολλα και διαδικασίες», ανέφερε.

«Ο Τουρισμός ανοίγει αύριο με ένα σχέδιο προστασίας της υγειονομικής ασφάλειας όλων όσοι εμπλέκονται στην παροχή τουριστικών υπηρεσιών ολοκληρωμένο, τεχνολογικά προηγμένο και δοκιμασμένο: Υψώνουμε τείχος ασφαλείας με πέντε διαφορετικές ζώνες άμυνας» υπογράμμισε.

Οι πέντε ζώνες άμυνας αφορούν:

1.  Το πρωτόκολλο εισόδου στην χώρα, με συμπλήρωση του PLF μία ημέρα πριν την αναχώρηση, με πιστοποιητικό εμβολιασμού,  PCR test έως και 72 ώρες πριν ή Πιστοποιητικό ανάρρωσης, ενώ από τις 1 Ιουνίου θα ενεργοποιηθεί το Green Pass.

2. Λειτουργία Συστήματος Στοχευμένης Δειγματοληψίας, στηριζόμενο στο EVA, με rapid test

3. Πλέγμα ξενοδοχείων καραντίνας σε 35 σημεία της επικράτειας επί τη βάση των πυλών εισόδου και των κρουσμάτων του 2020.

4. Εφαρμογή των νέων πρωτοκόλλων δραστηριοτήτων στον τουρισμό

5. Επιτάχυνση των εμβολιασμών στην επικράτεια, ώστε να αναπτυχθεί ένα τείχος προστασίας του γενικού πληθυσμού και των εργαζομένων

Ο κ. Θεοχάρης ανέφερε πως υπάρχει θερμό ενδιαφέρον για διακοπές στην Ελλάδα, ενώ τόνισε πως υπάρχει αίσθηση ανυπομονησίας και  προσμονής εκ μέρους των ξένων παραγόντων για το πότε και το πώς ανοίγει ο Τουρισμός στην Ελλάδα.  Απόδειξη, ανέφερε, είναι  οι συμφωνίες διεύρυνσης της συνεργασίας μας με τους μεγαλύτερους tour operator σε Ευρώπη και Αμερική, καθώς και η αύξηση των πτήσεων, με περισσότερα και πιο πυκνά καθημερινά δρομολόγια από περισσότερα αεροδρόμια αναχώρησης σε Βρετανία και Ηνωμένες Πολιτείες προς την Ελλάδα.

Απαντώντας σε ερωτήσεις για την τρέχουσα τουριστική επικαιρότητα, ο σημείωσε ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα με το ρωσικό εμβόλιο στην Ελλάδα και το ψηφιακό πιστοποιητικό. Για την αγορά της Αγγλίας, ο κ. Θεοχάρης εξέφρασε την αισιοδοξία ότι η Ελλάδα θα μπει στον πράσινο χάρτη για τους ταξιδιώτες της Μεγάλης Βρεταννίας. Μάλιστα, το υπουργείο τουρισμού εργάζεται προς αυτή την κατεύθυνση, με συγκεκριμένες δράσεις. Την ίδια στιγμή, ο κ. Θεοχάρης, εστιάζοντας στον εσωτερικό τουρισμό στάθηκε και στο πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους», που όπως είπε, ήδη έχει ξεκινήσει και στέλνονται κουπούνια σε δικαιούχους, ενώ θα υπάρξουν και σύντομα νέες ανακοινώσεις για το μέτωπο αυτό. Αναφορικά με τους ποσοτικούς στόχους της φετινής περίοδου, ο κ. Θεοχάρης επεσήμανε ότι θα είναι ευχαριστημένος, όχι με τα νούμερα που θα πετύχει η Ελλάδα, αλλά με την διατήρηση της ποιότητας σε όλα τα επίπεδα. Σε κάθε περίπτωση εκτίμησε ότι η χρονιά μπορεί να είναι και σημαντικά καλύτερη από πέρυσι.

Από την πλευρά του ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, o οποίος  παρουσίασε τη φετινή καμπάνια του οργανισμού, ανέφερε πως μέσα σε διάστημα 9 μηνών υλοποιήσαμε 4 καμπάνιες για τον ελληνικό τουρισμό. Δημιουργήσαμε μια παρακαταθήκη ενόψει της φετινής σεζόν.

«Το 2020 ήταν η χρονιά της επιβίωσης. Το 2021 είναι η χρονιά της ανάκαμψης», ανέφερε.

«Η προβολή της χώρας στο εξωτερικό θα γίνει σε δύο πυλώνες: Ένα νέο αφήγημα πέραν από το «ήλιος και θάλασσα» στο τρίπτυχο άνθρωποι-αξίες- εμπειρίες. Κεντρικό μότο το «All you want is Greece». Δεύτερος πυλώνας η διαφημιστική εκστρατεία, προϋπολογισμού 22,9 εκατ. ευρώ.», εξήγησε και παρουσίασε τα νέα σποτ της φετινής καμπάνιας με σύνθημα «All you want is Greece».


ΣΧΟΛΙΑ