ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
12.725 αιτήσεις σε λιγότερο από 10 ημέρες λειτουργίας υποβλήθηκαν στη νέα πλατφόρμα των ψηφιακών ΚΕΠΑ και την Εθνική Πύλη Αναπηρίας. Οι πολίτες εμπιστεύθηκαν τη νέα ψηφιακή υπηρεσία πιστοποίησης αναπηρίας που καταργεί τις αλλεπάλληλες επισκέψεις στα ΚΕΠΑ, απλοποιεί συνολικά τη διαδικασία πιστοποίησης και βελτιώνει σημαντικά της καθημερινότητα τους.
Όσα προβλήματα εντοπίζονται, αντιμετωπίζονται άμεσα. Επιπλέον, έχουν παρασχεθεί εγκαίρως αναλυτικές οδηγίες στους υπαλλήλους που διαχειρίζονται την νέα πλατφόρμα για την αποφυγή λαθών και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση που αφορά στα Ψηφιακά ΚΕΠΑ οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στην γραμμή εξυπηρέτησης 1555 ή να υποβάλλουν ηλεκτρονικό ερώτημα μέσα από την ιστοσελίδα 1555.gov.gr.
Υπενθυμίζεται ότι οι πολίτες μπορούν να κάνουν χρήση της νέας υπηρεσίας πιστοποίησης αναπηρίας μέσω του Gov.gr και της ιστοσελίδας της Εθνικής Πύλης Αναπηρίας https://ekepa.epan.gov.gr/
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Intralot και τα μυστήρια της Intracom, τι συμβαίνει με την Βιοχάλκο, o Πιέρ «έκοψε» τον υπερ-Τειρεσία, γιατί λιποθύμησε ο Γιάννος ο Α’ και η αλησμόνητη περιπέτεια της Νιάρχου με την τζαμπατζού δημοσιογράφο
- Bentley Residences στο Μαϊάμι: καθορίζοντας νέους ορίζοντες για τις κατοικίες υψηλών προδιαγραφών
- Startups: Ποιες εταιρείες «σήκωσαν» τα περισσότερα κεφάλαια το πρώτο μισό του 2025
- Η Μέρκελ πίσω από τις γραμμές: Δεν φώναξε ποτέ — τα είπε όλα με υπονοούμενα
