ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έμπορος πλήρωσε πρόστιμο 1.000 ευρώ για ένα μαγνητάκι… αξίας 2 ευρώ! – Γιατί απορρίφθηκε η προσφυγή στη ΔΕΔ
Παρατείνεται έως τις 31 Αυγούστου η καταληκτική προθεσμία υποβολής των δηλώσεων για τη μεταβολή του μισθώματος (δηλώσεις Covid), για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, χωρίς να επιβληθούν οι προβλεπόμενες κυρώσεις.
Αυτό προβλέπει απόφαση του διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) Γιώργου Πιτσιλή, σύμφωνα επίσης με την οποία η ίδια προθεσμία (31 Αυγούστου) ισχύει και για την υποβολή αρχικής ή τροποποιητικής δήλωσης του μισθωτηρίου συμβολαίου. Ενώ, η αποδοχή των δηλώσεων Covid από τους ενοικιαστές μπορεί να πραγματοποιηθεί έως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Έμπορος πλήρωσε πρόστιμο 1.000 ευρώ για ένα μαγνητάκι… αξίας 2 ευρώ! – Γιατί απορρίφθηκε η προσφυγή στη ΔΕΔ
- Χρηματιστήριο: Ποιοι ξένοι έκαναν trading σε τράπεζες, Credia και Allwyn, ο ενεργός ρόλος της HSBC
- FIX Residences: DIMAND και Foster + Partners μεταμορφώνουν την ιστορική ζυθοποιία της Θεσσαλονίκης
- Τράπεζες: Πού βλέπουν το νέο περιθώριο ανόδου UBS, Morgan Stanley και HSBC
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.