Tο MILKO βραβεύτηκε πρόσφατα στο YouTube Pulse, για την καμπάνια animation “Giannis Needs Milko”, που σκαρφάλωσε στη 2η θέση του YouTube Ads Leaderboard 2018!
Στο πλαίσιο αυτής της ταινίας, το MILKO και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, ο οποίος από το 2014 μέχρι σήμερα συνεχίζει να είναι ο απόλυτος πρεσβευτής της καμπάνιας #pistepseto με μήνυμα MILKO «ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ», ταράζουν τα νερά με μια απρόβλεπτη και πρωτοποριακή επικοινωνία σε μορφή animation, μεταφέροντας έτσι με ευφάνταστο τρόπο την καταιγιστική δράση στον ψηφιακό κόσμο. Ο Γιάννης, στη συγκεκριμένη καμπάνια, αναστατώνει την Ελλάδα, ζητώντας να πιεί ένα MILKO πριν τον επόμενο αγώνα του στο Milwaukee, γιατί το MILKO του δίνει ενέργεια.
Μέσα από μοναδικές εμπνευσμένες ιδέες, το MILKO από τη ΔΕΛΤΑ συνεχίζει να ανανεώνει τη σχέση του με το νεανικό κοινό, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τη συγκεκριμένη πρόσφατη διάκριση. Με τη λίστα YouTube Ads Leaderboard, το YouTube «επιβραβεύει» κάθε χρόνο τις κορυφαίες διαφημίσεις που επέλεξαν να δουν οι ίδιοι οι χρήστες του!!
H ίδια ταινία έχει διακριθεί με 2 βραβεία και στα IAB MIX AWARDS 2018. Ακολουθούν φωτογραφίες από την τελετή βράβευσης, όπου παρευρέθηκε και ο Θανάσης Αντετοκούνμπο.
https://www.youtube.com/user/OfficialMilko
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χατζηδάκης: Στην πράξη αποδεικνύουμε ότι η Ελλάδα ανεβαίνει – Καταρρίπτονται οι μύθοι για την οικονομία και την εξωτερική πολιτική
- Μητσοτάκης: Στόχος μας πλέον είναι να γίνουμε μια οικονομία κατηγορίας Α – Εργαζόμαστε με την Κύπρο για την είσοδο ξένων επενδυτών στο καλώδιο
- Πόλεμος Ουκρανίας: Κίεβο και Μόσχα εργάζονται για την επανέναρξη της ανταλλαγής αιχμαλώτων – Συμφωνία για 1.200 Ουκρανούς
- Χρυσοχοΐδης: Ήρθε η ώρα να ξεριζώσουμε το κακό – Νέο πλαίσιο για οπλοκατοχή και επιχειρήσεις στην Greek Mafia