array(0) {
}
        
    
Menu
0.73%
Τζίρος: 162.54 εκατ.

Coca Cola: Τι προβληματίζει την αγορά και βγαίνουν πωλητές μετά το deal στη Νότιο Αφρική

Life & Style

YouTube Ads Leaderboard 2018: Κορυφαία θέση για την καμπάνια του MILKO με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο

Comments

Tο MILKO βραβεύτηκε πρόσφατα στο YouTube Pulse, για την καμπάνια animation “Giannis Needs Milko”, που σκαρφάλωσε στη 2η θέση του YouTube Ads Leaderboard 2018!

Στο πλαίσιο αυτής της ταινίας, το MILKO και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, ο οποίος από το 2014 μέχρι σήμερα συνεχίζει να είναι ο απόλυτος πρεσβευτής της καμπάνιας #pistepseto με μήνυμα MILKO «ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ», ταράζουν τα νερά με μια απρόβλεπτη και πρωτοποριακή επικοινωνία σε μορφή animation, μεταφέροντας έτσι με ευφάνταστο τρόπο την καταιγιστική δράση στον ψηφιακό κόσμο. Ο Γιάννης, στη συγκεκριμένη καμπάνια, αναστατώνει την Ελλάδα, ζητώντας να πιεί ένα MILKO πριν τον επόμενο αγώνα του στο Milwaukee, γιατί το MILKO του δίνει ενέργεια.

Μέσα από μοναδικές εμπνευσμένες ιδέες, το MILKO από τη ΔΕΛΤΑ συνεχίζει να ανανεώνει τη σχέση του με το νεανικό κοινό, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τη συγκεκριμένη πρόσφατη διάκριση. Με τη λίστα YouTube Ads Leaderboard, το YouTube «επιβραβεύει» κάθε χρόνο τις κορυφαίες διαφημίσεις που επέλεξαν να δουν οι ίδιοι οι χρήστες του!!

H ίδια ταινία έχει διακριθεί με 2 βραβεία και στα IAB MIX AWARDS 2018. Ακολουθούν φωτογραφίες από την τελετή βράβευσης, όπου παρευρέθηκε και ο Θανάσης Αντετοκούνμπο.

www.milko.gr

https://www.youtube.com/user/OfficialMilko

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αμαλία Κωστοπούλου: Το πάρτι αρραβώνων στο Τέξας και γιατί νιώθει ευγνώμων
INTERSPORT Football Club: Ο κορυφαίος ποδοσφαιρικός προορισμός στη Θεσσαλονίκη
ΥΠΕΝ: Κεντρικό πληροφοριακό σύστημα θα δημιουργηθεί για την αγορά ΑΠΕ
Το σόι σου: Πότε κάνει πρεμιέρα με νέα επεισόδια
Κατερίνα Καινούργιου: «Από τις 10 πεινάμε…» είπε πιάνοντας την κοιλιά της (video)
Ο Νικόλας Νιάρχος πήγε ντυμένος… εύζωνας στον αναγεννησιακό γάμο του στην Ιταλία
Ευγενία Νιάρχου και Νίνα Φλορ στο γκαλά του Βρετανικού Μουσείου μπροστά στα Γλυπτά του Παρθενώνα
Stéphane Boujnah (Euronext): Θα δημιουργήσουμε στην Αθήνα ένα νέο Κέντρο Υποστήριξης και Τεχνολογίας της Euronext
Το παρασκήνιο του mega deal! Πώς η Apple μπήκε στις πίστες της Formula 1
Αλεξάνδρα Νίκα-Κωνσταντίνος Αργυρός: Πού θα γιορτάσουν τα πρώτα γενέθλια του γιου τους