array(0) {
}
        
    
Menu
1.44%
Τζίρος: 213.42 εκατ.

Τα «τραπεζώματα» του ΚΜ, το νέο κρίσιμο ταξίδι του Παπασταύρου, ο σκοτωμός στην Κύπρο και γιατί δεν μιλά ο Καραμανλής

Life & Style

YouTube Ads Leaderboard 2018: Κορυφαία θέση για την καμπάνια του MILKO με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο

Comments

Tο MILKO βραβεύτηκε πρόσφατα στο YouTube Pulse, για την καμπάνια animation “Giannis Needs Milko”, που σκαρφάλωσε στη 2η θέση του YouTube Ads Leaderboard 2018!

Στο πλαίσιο αυτής της ταινίας, το MILKO και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, ο οποίος από το 2014 μέχρι σήμερα συνεχίζει να είναι ο απόλυτος πρεσβευτής της καμπάνιας #pistepseto με μήνυμα MILKO «ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ», ταράζουν τα νερά με μια απρόβλεπτη και πρωτοποριακή επικοινωνία σε μορφή animation, μεταφέροντας έτσι με ευφάνταστο τρόπο την καταιγιστική δράση στον ψηφιακό κόσμο. Ο Γιάννης, στη συγκεκριμένη καμπάνια, αναστατώνει την Ελλάδα, ζητώντας να πιεί ένα MILKO πριν τον επόμενο αγώνα του στο Milwaukee, γιατί το MILKO του δίνει ενέργεια.

Μέσα από μοναδικές εμπνευσμένες ιδέες, το MILKO από τη ΔΕΛΤΑ συνεχίζει να ανανεώνει τη σχέση του με το νεανικό κοινό, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από τη συγκεκριμένη πρόσφατη διάκριση. Με τη λίστα YouTube Ads Leaderboard, το YouTube «επιβραβεύει» κάθε χρόνο τις κορυφαίες διαφημίσεις που επέλεξαν να δουν οι ίδιοι οι χρήστες του!!

H ίδια ταινία έχει διακριθεί με 2 βραβεία και στα IAB MIX AWARDS 2018. Ακολουθούν φωτογραφίες από την τελετή βράβευσης, όπου παρευρέθηκε και ο Θανάσης Αντετοκούνμπο.

www.milko.gr

https://www.youtube.com/user/OfficialMilko

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Mercedes: Το νέο Ocean Club κατακτά τα κύματα με το Beyond Horizons και έμπνευση Maybach
Αλεξάνδρα Νίκα: Νέες φωτογραφίες από τον γάμο της με τον Κωνσταντίνο Αργυρό και τη βάφτιση του Βασίλη
Technogym Connected Dumbbells: Έξυπνη προπόνηση δύναμης με ακρίβεια και τεχνητή νοημοσύνη
Διαδικτυακή Ημερίδα από την NBG Pay και τον Όμιλο EPSILONNET για την εξαργύρωση ψηφιακών vouchers
Μορφωμένη αλλά επισφαλής η Generation Z – Τα ευρήματα της νέας έρευνας του ΙΝΕ ΓΣΕΕ
ZZ’s NYC: Το μυστηριώδες privé club που επισκέφθηκαν οι Δήμητρα Κούστα και Άννα Βίσση – πόσο κοστίζει τελικά η ανωνυμία
Το διαμάντι της Φλωρεντίας: Βρέθηκε ο χαμένος θησαυρός των Αψβούργων μετά από έναν αιώνα σιωπής
Οι διαφημίσεις του Δημοσίου μόνο σε πιστοποιημένα μέσα
Πιτσιλής: Ο εσωτερικός έλεγχος οφείλει πλέον να προβλέπει τον κίνδυνο, όχι μόνο να τον καταγράφει
Πρίγκιπας Χάρι-Μέγκαν Μαρκλ: Στη βίλα του Μπέζος για το πάρτι της Κρις Τζένερ