• LIFE&STYLE

    To όραμα του Zuckerberg για το… 2026 είναι τρομακτικό αλλά απίστευτα συναρπαστικό

    • NewsRoom

    Μαρκ Ζούκερμπεργκ


    Στο συνέδριο προγραμματιστών Facebook της περασμένης εβδομάδας, ο Mark Zuckerberg έδειξε έναν δεκαετή χάρτη πορείας της εταιρείας. Η πρόθεση του Zuckerberg εδώ ήταν  να δείξει σε τρία στάδια το σχέδιο παιχνιδιού του Facebook εν δράση: Κατ΄αρχάς υπάρχει  μια πιο εξελιγμένη και τακτοποιημένη τεχνολογία.  Στη συνέχεια, οικοδομείται ένα προϊόν που βασίζεται σε αυτό. Έπειτα, μπορεί να μετατραπεί  σε ένα οικοσύστημα όπου οι προγραμματιστές και οι άλλες εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την  τεχνολογία για να δημιουργήσουν τις δικές τους επιχειρήσεις. Ίσως φαίνομαι περίεργος, όμως, επειδή κοίταξα αυτή τη διαφάνεια και είπε “εντάξει … μετά τι συμβαίνει;”

    facebook

    Το Facebook είναι πολύ απασχολημένο με την κοντινή περίοδο για  να παρέχει πρακτικές απαντήσεις. Αλλά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό για να ενώσουμε  μαζί με ένα όραμα για το πως  το  Facebook σκέφτεται τον κόσμο σε δέκα χρόνια. Είναι ένα τρελό φιλόδοξο όραμα με μεγάλη άνοδο και βελτίωση. Αλλά αυτό σημαίνει επίσης παραδίνεται ένας πρωτοφανής έλεγχος της ζωή σας στο Facebook.

    Στον πλανήτη του Facebook του 2026, ολόκληρος ο κόσμος έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο- με πολλούς ανθρώπους πιθανότατα να μπαίνουν μέσα στο Internet.org. Ομοίως, το Facebook πιστεύει ότι θα πρέπει να φοράμε ακουστικά εικονικής πραγματικότητας  που θα είναι λιγότερο αστεία  και περισσότερο θα μοιάζουν  σαν τα κανονικά καθημερινά γυαλιά σας, υπόσχεται ο Zuckerberg. Τέλος, η τεχνητή νοημοσύνη θα είναι αρκετά καλή ώστε να μπορούμε να μιλήσουμε με στους υπολογιστές σαν να είναι άνθρωποι.
    facebook.1
    Απλά προσπαθήστε να φανταστείτε  πως  μοιάζει αυτό, ιδιαίτερα μέσα από την οπτική  του Facebook να φέρει ανθρώπους κοντά. Αυτό σημαίνει ότι εάν το το όραμα του Facebook πραγματοποιηθεί, εμείς θα έχουμε τα γυαλιά τα οποία θα μας επιτρέπουν να μιλήσουμε και να επικοινωνήσουμε με οποιονδήποτε σε όλο τον πλανήτη σαν να είναι στο ίδιο δωμάτιο με εμάς.
    Η προοπτική εδώ είναι τεράστια. Η αποστολή του Facebook σχετίζεται με την κοινοποίηση, και αυτό το είδος όραμα, ευρέως διαδεδομένη ως δίκτυο τηλεπικοινωνιών. Και αν φοράς εκείνα τα γυαλιά, δεν υπάρχει εγγύηση ότι το άτομο που σου φέρνει την παραγγελία από  ένα Fast Food είναι άνθρωπος, μετά από όλα αυτά. Φαντάσου ένα εικονικό avatar να κάθεται στο ταμείο, να σε κοιτάει στα μάτια και να σου παίρνει την παραγγελία. Αυτό μπορεί να είναι σε ένα κατάστημα, με την εξέλιξη του Facebook Messenger.



    ΣΧΟΛΙΑ