• LIFE&STYLE

    Τι σχέση μπορεί να έχει ο Κριστιάν Λουμπουτέν, ο σταρ της κόκκινης σόλας με την κ. Τεπενδρή;

    Ο σταρ υποδηματοποιός Κριστιάν Λουμπουτέν

    Ο σταρ υποδηματοποιός Κριστιάν Λουμπουτέν


    Δύσκολα θα μπορούσαμε να το έχουμε φανταστεί ή προβλέψει.

    Ένας σούπερσταρ υποδηματοποιός, Γάλλος, αναγνωρίσιμος, εξαιρετικά δημοφιλής, ο Κριστιάν Λουμπουτέν, που έχει συνδέσει το όνομα του με το κόκκινο χαλί, διάσημες γυναίκες που περπατούν στις μύτες, ακόμη και το «Sex and the city», αποφάσισε να δημιουργήσει μια ολόκληρη συλλογή για το καλοκαίρι του 2022 με έμπνευση από Ελλάδα και να συνεργαστεί με τον Έλληνα καλλιτέχνη, Κωνσταντίνο Κακανιά για μια σειρά από αξεσουάρ, τσάντες και παπούτσια, made in Greece.

    Η καλοκαιρινή συλλογή made in Greece
    Η καλοκαιρινή συλλογή made in Greece

    Τίτλος της συλλογής; «Greekaba». Πρωταγωνιστεί η κυρία Τεπενδρή, μια οικεία φυσιογνωμία, από τους Νew York Times με τις σνομπ ατάκες σε μίνι ιστορίες σε συνέχειες. Με υψηλή αισθητική και στιλ. Πάντοτε κομψή, απαιτητική, κάτι ανάμεσα στην Ελένη Βλάχου και την Τζάκι Κένεντι-Ωνάση, μαζί με το σκυλάκι της, Πέπε, σε νέες περιπέτειες.

    H κ.Τεπενδρή σε νέες περιπέτειες
    H κ.Τεπενδρή σε νέες περιπέτειες

    Οι ξένοι δημοσιογράφοι μιλούν ήδη για την «ελληνική απόδραση» με τις φωτογραφίες από τα φωτογενή αξεσουάρ να κάνουν τον γύρο του κόσμου, και να «φωνάζουν» Ελλάδα, του τότε, του τώρα, γιατί όχι και του μετά. Φολκόρ μπορεί, αλλά γιατί να μην δούμε πως φιλτράρονται η Αθήνα και οι Κυκλάδες μέσα από μια γαλλική οπτική, σίγουρα παγκόσμια.

    Και ανδρικά αξεσουάρ
    Και ανδρικά αξεσουάρ

    O Κωνσταντίνος Κακανιάς είναι ένας αναγνωρίσιμος εικονογράφος, στην Ελλάδα, στις σελίδες των περιοδικών, στο Ιnstagram, με τέχνη αποτυπωμένη σε φουλάρια, καμβά, ηρωίδες στις σελίδες των Νew York Times που κάπου, κάτι μας θυμίζουν…

    Ο Κωνσταντίνος Κακανιάς με τη Νατάλια Βοντιάνοβα
    Ο Κωνσταντίνος Κακανιάς με τη Νατάλια Βοντιάνοβα

    Και τι σχέση μπορεί να έχει η παραδοσιακή, ελληνική τέχνη με τη μόδα; Όλα έχουν να κάνουν με την τέχνη και το ταξίδι. Τα χρώματα και την παρελθοντολαγνεία. Την φύση, τον ήλιο, την θάλασσα, το ελληνικό φως. Ό,τι αγαπούν οι ξένοι, κι ότι αγαπάμε κι εμείς. Αλλά μπορεί καμία φορά και να ξεχνάμε, και να χρειαζόμαστε μια μικρή υπενθύμιση για να ξανανιώσουμε πόσο τυχεροί είμαστε…

    Πλατφόρμες με άρωμα Ελλάδας
    Πλατφόρμες με άρωμα Ελλάδας

    Η αρχαία, κεραμική τέχνη αποτυπώνεται σε εμμονικά μοτίβα. Συχνά στα όρια του κιτς. Για να δοκιμάσουμε με το βλέμμα (αρχικά) μπότες, ψηλοτάκουνα πέδιλα, τσάντες, εσπαντρίγιες, loafers… Κι αν θελήσουμε να μιλήσουμε για …ελληνογαλλική φιλία; Ή να μάθουμε καινούργιες «λέξεις»; Τότε μην ξαφνιαστείτε αν διαβάσετε για το «Loubieye», και το «μάτι» ή το «Loubi Odyssey».

    Ο Κωνσταντίνος Κακανιάς ζωγραφίζει την Ελλάδα που αγαπάει
    Ο Κωνσταντίνος Κακανιάς ζωγραφίζει την Ελλάδα που αγαπάει

    Γήινοι τόνοι για το ελληνικό τοπίο, την ελληνική γη, με την ελληνική θάλασσα, να ζωντανεύει με όλες τις αποχρώσεις του μπλε, και φυσικά του λευκού. Ακόμη και τα δεσίματα στα ψηλοτάκουνα παπούτσια (με τις κόκκινες σόλες για να μην ξεχνιόμαστε) είναι διακοσμημένα με μεταξωτές και μεταλλικές χάνδρες.  Θα ανακαλύψουμε ανδρικά και γυναικεία σχέδια, με μέρος των εσόδων να διατίθενται για καλό σκοπό, για την ένωση Μαζί για το Παιδί.

    Εμμονικά μοτίβα που θυμίζουν Ελλάδα
    Εμμονικά μοτίβα που θυμίζουν Ελλάδα

    Φανταστείτε λοιπόν «εικονογραφημένες» πλατφόρμες με χρυσό δέσιμο και κόκκινο, μαύρο και μπλε πον-πον… Από την 1η Ιουνίου στο Bergdorf Goodman στη Νέα Υόρκη. Στο e-shop του Christian Louboutin Paris. Και φυσικά στην Αθήνα. Μετά τους Dolce&Gabbana, τον Ζαν Πολ Γκοτιέ, τον Αλεξάντερ ΜακΚουίν, τον οίκο Dior, ήρθε και η σειρά ενός σταρ υποδηματοποιού να παρουσιάσει τη «δική» του Ελλάδα. Αν θα την φορέσουμε και θα την υιοθετήσουμε στις αποδράσεις μας στις Κυκλάδες και αλλού; Η κυρία Τεπενδρή μιλάει ήδη ελληνικά με γαλλική προφορά.

    Και τσάντα με την υπογραφή Christian Louboutin
    Και τσάντα με την υπογραφή Christian Louboutin

    Διαβάστε επίσης

    H Κιάρα Φεράνι δεν αφήνει τίποτα στην τύχη – Το μυστικό πίσω από την επικοινωνιακή καμπάνια της Tod’s



    ΣΧΟΛΙΑ